ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رسانه های ترکیه به آتش کشیده شدن یک هتل در مهاباد به خاطر تجاوز به یک دختر (به نام فریناز) را به تیتر شماره یک خود تبدیل کردند.


به گزارش ترکیه آنلاین، شماری از شهروندان مهابادی عصر پنجشنبه در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل های این شهرستان دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.
 
برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.
 


معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که دو روز پیش بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود.
 
این در حالی است که مسوولان شهرستان مهاباد قبلا نیز اعلام کرده بودند که فرد خاطی احتمالی دستگیر شده و در صورت اثبات جرم به شدت مجازات می شود.
 
مسوولان قضایی مهاباد نیز بر رسیدگی سریع به این پرونده قول مساعد داده اند.
 
اخبار و اطلاعات ضد و نقیضی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد شده در حالی است که هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده و علت این حادثه به طور رسمی اعلام نشده است.

با این حال، برخی از رسانه های ترکیه با سودجویی از این واقعه، با تحریف در اطلاع رسانی سعی در جریحه دار کردن افکار عمومی هستند.

وب سایت haber7




وب سایت gazetevahdet





وب سایت radikal




یک منبع آگاه در آذربایجان غربی جزییات و علت مرگ دختر 26 ساله مهابادی را اعلام کرد:

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از این منبع آگاه، حادثه مرگ این دختر با حضور یکی از مسافران هتل که مشاور بخش خصوصی در راستای زمینه سازی ارتقای درجه هتل بوده و در این هتل اقامت داشته، مرتبط است.

وی اظهار کرد: این دختر به دفعات به اتاق این فرد که به عنوان متهم نیز دستگیر شده، رفت و آمد داشته که مدیر هتل متوجه تکرار حضور می شود.

وی افزود: مدیر هتل ضمن در جریان گذاشتن خانواده دختر، اقدام به زدن در اتاق مذکور می کند که دختر برای اینکه رابطه اش مشخص نشود با همکارش تماس می گیرد تا از طریق بالکن به یک اتاق دیگر برود.

وی اظهار کرد: عجله در رفتن از طریق بالکن به یک اتاق دیگر باعث سقوط دختر شده و در نتیجه کشته می شود.

وی گفت: هیچ نوع تعرضی نیز در این رابطه در میان نبوده است.

روز گذشته در شهر مهاباد تجمعی در راستای اعتراض به کشته شدن دختر مهابادی در هتل تارای مهاباد برگزار شد.

این دختر مهابادی یکشنبه هفته جاری از طبقه چهارم هتل تارای مهاباد به زمین سقوط کرد و کشته شد.

یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شده و بنا به گفته مسوولان دادگاه مهاباد پرونده خارج از نوبت در دست رسیدگی و بررسی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">