ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: از روز ۹ مارس ۲۰۱۵ که ابراهیم تاتلیسس در میامی تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت، دوستدارانش وی را تنها نگذاشتند. همچنین عایشه گل ییلدیز چهارمین و آخرین همسر ابراهیم نیز که دارای دختری ۲ ساله با نام الیف آدا، میباشد، در طول این دوران همراه وی بود. ایدو، پسر ابراهیم تاتلیسس نیز یکی از همراهان همیشگی تاتلیسس در این دوره بود.



ایدو در سفر اخیرش به ترکیه به سراغ مادرش ( سومین همسر ابراهیم تاتلیسس) رفت تا وی را برای سفر به میامی و ملاقات شوهر سابقش راضی کند و دست آخر اینکه،  این بار به همراه مادرش «دریا تونا» به میامی سفر کرد.



این ملاقات دریا تونا، ابراهیم تاتلیسس را بسیار خوشحال کرد. در خبرها نوشته شد که ابراهیم تاتلیسس و دریا تونا در یک خانه باهم اقامت دارند.

سفر دریا تونا در رسانه های ترکیه بازتاب فراوانی داشت. برخی از رسانه های ترکیه در این باره نوشتند: «سفر دریا تونا، عایشه گل ییلدیز را بسیار عصبانی کرده است. وی نیز در مورد این اخبار ابراز داشت که یک چنین چیزی در میان نبوده است ولی سخنان کنایه امیز بسیاری علیه دریا تونا بر زبان آورد.



عایشه گل ییلدیز گفت: "واقعا از اینگونه اخبار حیرت زده هستم. اولا که من در طول این مدت استانبول نبودم، به بورسا رفته بودم. دوما، البته که باید برود، نباید تنها در روزهای خوشی در کنار او باشند. کمی هم در روزهای سخت با او همراهی کنند، ای کاش زودتر این ملاقات را انجام میدادند. سوما اینکه ما از هم جدا شده ایم. همان طوری که شما می گویید اگر خیلی دوست داشتم، اصلا جدا نمی شدم. حتی این را هم بگویم که ۵ روز قبل، آقای ابراهیم به من گفت که می خواهد الیف آدا را به دیسنی لند ببرد ولی ۱۸ ساعت سفر، با کودک بسیار سخت است به همین دلیل نرفتم. بعد از ابراهیم تاتلیسس شوهر من نیست، بلکه برادر بزرگتر بنده است.»




نظرات  (۱)

دمش گرم عجب حرفی زده مرسی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">