ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

افشاگری جدید درباره تخلفات احمدی نژاد !

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: دولت احمدی‌نژاد 136 میلیارد دلار ارز کشور را به دوبی و ترکیه منتقل کرد. 



دکتر حسین راغفر در گفتگو با روزنامه آرمان اظهار داشته است:  کشور ترکیه در مدت تحریم‌ها از ایران بهره20درصد می‌گرفته است.ترکیه تنها در طول تحریم‌های ایران بالغ بر23میلیارد دلار بهره بانکی از ایران گرفته است. این کار را نیز با تأسیس یک «بانک» انجام می‌داده است. از این 700میلیارد دلار (درآمد نفتی کشور) تنها 114میلیارد دلار به کشور ترکیه فرستاده شده است.ایران از ابتدای سال1390تا اواسط سال1391 چهار مرتبه به نام تنظیم بازار ارز مبلغی بالغ بر 22میلیارد دلاربه دوبی در امارات متحده عربی ارسال کرده است.اگر این مبلغ را با مبلغ وارد شده به ترکیه که114میلیارد دلار بوده است جمع کنیم متوجه می‌شویم که حدود136میلیارد دلار تنها به دو کشور امارات متحده عربی و ترکیه منتقل شده است.

آقای روحانی به صورت رسمی اعلام کرد از این 22میلیارد که به امارات منتقل شده تاکنون یک ریال هم به کشور بازنگشته است.این در حالی است که ما در همان زمان شاهد دو«سکته بزرگ» در اقتصاد کشور هستیم. اول در دی و بهمن سال1390 است که ارز از950تومان به1860تومان افزایش پیدا می‌کند و دوم مهر و آبان سال1391 است که ارز از1680تومان به 4000تومان هم رسید.این شواهد بدون هیچ توضیحی دلایل اصلی بیکاری، افزایش جرم ،اعتیاد،سرخوردگی،فرار مغزها و فروپاشی خانواده‌ها  وطلاق را در کشور نشان می‌دهد.


۹۴/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">