ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

اردوغان پیام وحدت شیعه و سنی داد

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: دینی به اسم سنی یا شیعه وجود ندارد، یک دین واحد داریم و آن اسلام است.



به نوشته پایگاه خبری دنیا ، اردوغان این مطلب را در سخنرانی خود در مراسم آغاز هفته (وحدت) میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در استانبول عنوان کرد.

رئیس جمهور ترکیه با تبریک هفته میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص)، سخنان خود را با سلام به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت(ع) آغاز کرد.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه گروههایی از دین سوء استفاده کرده و اقدامات آنها موجب بروز تفرقه و درگیریها شده است، اضافه کرد: حتی دشمنان اسلام نیز نمی توانستند خرابی ها و ویرانی هایی را که گروه تروریستی داعش به وجود آورده در کشورهای اسلامی ایجاد کنند.

وی با تاکید بر این که اقدامات گروهک تروریستی داعش به نفع و مصلحت اسلام نیست، افزود: اقدامات داعش به ضرر اسلام است و چهره اسلام را خدشه دار می کند.

اردوغان گفت: اینگونه تحرکات (داعش) مغایر با ارزش های اسلامی که بنام اسلام صورت می گیرد موجب تقویت اسلام هراسی در غرب شده است.


نظرات  (۱)

باز دوباره نزدیک انتخابات شد اظهارنظرش شروع شد. اون موقعی که دستور دادی به شیعیان سوریه مخصوصا شهرهای نبل و الزهرا حمله کنند رو یادت رفته؟ دیر از خواب بیدار شدی چون شیعیان قرار شده به حزب دموکراتیک خلق(HDP) رای بدهند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">