ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

هشدار سردار نقدی به اردوغان

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.



سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین ؛ درباره سخنان ضدایرانی "اردوغان" اظهار داشت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.

وی ادامه داد: اگر دولت "ترکیه" عاقلانه به موضوع نگاه کند امروز به جای همپیمانی با "صهیونیسم" و "آل‌سعود" به عنوان ولیده رژیم صهیونیستی باید با جمهوری اسلامی ایران وحدت کند و از پیروزی‌های امت اسلامی درس بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فهم و آگاهی و فرهنگ غنی ملت "ترکیه" یادآور شد: مردم "ترکیه" از آل‌سعود و صهیونیست‌ها متنفرند و در آینده در صورت تداوم جنگ یمن شاهد حضور ده‌ها میلیونی مردم "ترکیه" در اعتراض به سیاست‌های "اردوغان" خواهیم بود.

سردار نقدی گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها با یکدیگر همپیمان هستند و قصد ضربه زدن به ملل اسلامی را دارند و اگر "ترکیه" شریک بیداری اسلامی باشد به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و به عنوان یک کشور محبوب شناخته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دولت "ترکیه" در مواضع خود تجدیدنظر نکنند، به زودی ملت فهیم "ترکیه" آن‌ها را کنار خواهد زد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">