ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

معرفی مراکز خرید استانبول ؛ مرکز خرید جواهر + تصاویر

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ
ترکیه آنلاین: مرکز خرید و تفریحی «جواهر» یکی از بزرگترین و مطرح ترین مراکز خرید در ترکیه است که دارای 6 طبقه، 342  باب فروشگاه  ,ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ سرپوشیده میباشد و 62475 متر مربع مساحت است که در سال 2006 افتتاح گردید و روزانه نزدیک به 200.000  نفر از آن بازدید می کنند.

این مکان با دارا بودن سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن ، معماری جذاب، سالن و راهروهای زیبا، روشنایی بیرون فضای مرکز خرید و بالا بودن امنیت و اهمیت بالا به نظافت و پاکیزگی محیط توانسته توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران خارجی را بسوی خود جلب کند.

مرکز تفریحی و خرید «جواهر» با نمایش فیلم های سینمایی روز دنیا، غذاهای لذیذ و خوشمزه از کشورهای مختلف دنیا، پارک بازی سرپوشیده مخصوص کودکان و ... توانسته از نظر مساحت و اهمیت به تفریح مقام نخست را در ترکیه از آن خود کند  .

در مرکز خرید جواهر تقریبا میتوانید هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید ،فروشگاه های مهم و زنجیره ای همچون TeknoSa, Koçtaş, YKM, Debenhams, Tepe Home و بسیاری از مارک‌های معروف بین‌المللی چون: بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و ... در این مرکز شعبه دارند .

بازدیدکنندگان از مرکز تفریحی و خرید «جواهر» تنها برای خرید به اینجا نمی آیند؛ سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش، صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، برنامه های فرهنگی - هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع نیز از مهمترین دلایل حضور مردم دراین مرکز است زیرا در این مرکز 34 رستوران 10 سینما 12 کافه رستوران و محل نمایشهای عمومی است.

شیوه رفتن به این مرکز:

به متروی میدان تکسیم بروید. وارد خط yenikapi - haciosman شده و سوار قطار haciosman شوید. پس از پشت سر گذاشتن دو ایستگاه پس از میدان تکسیم، به ایستگاه شیشلی ( Şişli ) می رسید. وقتی از مترو خارج شوید مرکز خرید جواهر را در مقابل خود خواهید دید.





























نظرات  (۲)

سلام ،  میشه در مورد کشتی تفریحی در استانبول اطلاعات بدین .
ممنون
به شما توصیه میکنم اگر به استانبول سفر کردید یک روز کامل وقتتون رو برای خرید ازین مرکز اختصاص بدین واقعا عالیه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">