ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: پایگاه خبری 24 امارات روز سه شنبه به نقل از سفیر عربستان در آنکارا اعلام کرد که این کشور از اتباع سعودی خواسته از پوشیدن لباس ملی عربستانی (لباس عربی) در ترکیه خودداری کنند.



این پایگاه خبری به نقل از عادل المرداد، همچنین از عربستانی های حاضر در ترکیه خواست، برای جلوگیری از هرگونه عملیات تروریستی علیه اتباع این کشور، از حضور در اماکن و اجتماعات عمومی خصوصا در مناطق جنوبی ترکیه و هم مرز با سوریه خودداری نمایند.

سفیر عربستان در ترکیه افزود: در برخی موارد ممکن است به دلایل سیاسی و منطقه ای از پوشیدن لباس عربی صرف نظر کرد و در شرایط فعلی نیز به دلیل حمله ارتش عربستان به یمن، ممکن است اتباع سعودی از سوی مخالفان این عملیات، مورد تعرض قرار گیرند.

پایگاه خبری 24 امارات همچنین به نقل از سفیر عربستان در ترکیه افزود که این سفارتخانه تهدیدهایی را دریافت کرده است.

عربستان سعودی با کمک متحدان عربی اش و با حمایت آمریکا از روز پنجشنبه گذشته تاسیسات زیربنایی و بیمارستانی در یمن را به بهانه حمله به مواضع جنبش انصارالله هدف حملات هوایی قرار داده است.


۹۴/۰۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">