ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

پایان کار ایران در مسابقات جودوی جایزه بزرگ ترکیه

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
ترکیه آنلاین: نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایران با شکست برابر نفر سوم المپیک عنوان پنجم را کسب کرد تا کشورمان با یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی به کارش در رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه پایان دهد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رقابت‌های جودو جایزه بزرگ ترکیه روزجمعه با حضور491 جودوکاراز 69 کشور جهان در شهر سامسون آغاز شد که تیم ملی کشورمان با یک مدال برنز که روز شنبه وسط سعید مولایی به دست آمد و یک عنوان پنجمی توسط جواد محجوب به کار خود پایان داد.

احسان بهرامیان به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در مسابقات را از دست داد ، قاسم نوری زاده ، ناصر ناصری پور، محمد محمدی بیرمانلو، امید تیزتک ، وحید بنا و جعفر پهلوانی با شکست برابر خود از دور مسابقات کنار رفتند.

امروزیکشنبه در روز پایانی این مسابقات جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم کشورمان دورنخست استراحت داشت و سپس "بنجامین فلچر" از انگلستان را در دو دقیقه و 14 ثانیه ضربه فنی کرد و در ادامه "فردریک یورگنسن" از دانمارک  را از پیش رو برداشت.

وی درمرحله یک چهارم نهایی به مصاف "المر گاسیموف" از آذربایجان رفت و در اواسط وقت سوم مبارزه با ضربه فنی بازنده شد و به گروه بازنده‌ها رفت. این آذری نفر سه رنکنیگ جهانی است که نقره اروپا در سال 2014 ، طلای گراند اسلم تیومن و برنز مسترز تیومن را در کارنامه دارد.

نماینده کشورمان درگروه بازنده‌ها و دراولین دیدار "الکساندر زالیشویلی" از گرجستان را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد. نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز به دیدار "دیمیتری پترز" نفر ششم رنکنیگ جهانی، دارنده مدال برنز المپیک ، نفر سوم مسابقات جهانی 2013 و دو طلای گراند اسلم ابوظبی در سالهای 2013 و 2014 رفت. محجوب که سال گذشته در مسابقات گراند اسلم مسکو برابر این رقیب به پیروزی رسیده بود در این دیدار بعد از دو دقیقه و 12 ثانیه با ضربه فنی بازنده شد و به عنوان پنجمی دست یافت.

درپایان این مسابقات به سعید مولایی که مدال برنز کسب کرد 120 امتیاز و جواد محجوب که پنجم شد 60 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک تعلق گرفت. تیم ملی کشورمان عصر فردا به تهران باز می گردد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">