ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با بیان این‌که روزانه ۳۰ اتوبوس مسافری از پایانه‌های تهران به پنج کشور همسایه اعزام می‌شوند جزئیات قیمت بلیت این اتوبوس‌ها را نیز ارائه کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا شهرکی ثانوی با بیان این‌که بلیت صندلی VIP از مسیر تهران- استانبول در شب عید بالاترین نرخ(۲۷۰ هزار تومان) را به خود اختصاص داده است، گفت: در ایام نوروز در این مسیر روزانه پنج سرویس در بخش‌های VIP، تک صندلی ۳۲ نفره و درجه یک ۴۴ نفره تردد دارد.

مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران ادامه داد: همچنین در این ایام روزانه ۱۰ سرویس از پایانه‌های شهر تهران به ارمنستان، چهار سرویس از تهران به باکو و یک سرویس به گرجستان اعزام خواهد شد که این تعداد در صورت تقاضای مسافران قابل افزایش است.

 

جدول نرخ بلیت اتوبوس‌ها از تهران به ترکیه




نظرات  (۲۷)

سلام ببخشید من ترکیه هستم.درشهراستانبول.میخواستم بپرسم ازکدوم ترمینال استانبول  بلیط برگشت به تهران تهیه کنم.وقیمت بلیط چند لیره است.خواهشمندم درصورت امکان پاسخ من رو به ادرس ایمیلم ارسال کنید باتشکر
پاسخ:

سلام هموطن عزیز

برای خرید بلیط اتوبوس به چهارراه آکسارای مراجعه کنید. اونجا برخی از شرکت های توریستی ایرانی بلیط اتوبوس میفروشند. البته توصیه میکنم که با پرواز چارتری بیایید چون قیمتش تفاوت فاحشی با بلیط اتوبوس نداره. قیمت های اتوبوس استانبول به تهران متفاوته. ولوو 40 نفره یک قیمت داره. vip گرونتره و ...
سلام
من با اتوبوس از کرمان میام تهران تا برم استانبول. تو تهران کدوم ترمینال و برای خرید بلیط این اتوبوس ها کجا مراجعه کنم؟  نیازی به رزرو هست یا همونجا هزینه رو پرداخت میکنم و سوار میشم. چون میخوام همون روزی که تهران میرسم حرکت کنم برای استانبول. ممنون.
پاسخ:
سلام. در تهران هم میتونید از ترمینال بیهقی به استانبول سفر کنید و هم ترمینال آزادی.
باسلام
میشه بدونم که یعنی همیشه اتوبوس تهران استانبول وجودداره یاقبلآ بوده ازسیستم حذف شده؟؟؟اگرم وجود داره آدرس ترمینال توتهران روبدین 
پاسخ:
برای خرید بلیط اتوبوس تهران - استانبول می تونید به ترمینال بیهقی واقع در میدان آرژانتین مراجعه کنید.
با سلام میشود پول نقد با خودمان کمتر ببریم  واز شعبه بانکهای ایرانی در ترکیه با کارت پول دریافت کنیم بهترین راه را بفرمائید چیست
پاسخ:
سلام. هنوز امکان گرفتن پول از بانکهای ایرانی مستقر در استانبول فراهم نشده. بهترین کار بردن دلار به ترکیه و تبدیل آن به لیره است.
با سلام، من میخوام زمینی به اسپارتا برم، لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام. اگه میخواهید با ماشین شخصی خودتان برید، امن ترین مسیر اینکه که از مسیر وان - ارضروم- آنکارا- قونیه به اسپارتا بروید
با سلام چرا دلارببریم وبه لیره تبدیل کنیم علتش چیه نمیشه ازاینجا لیره برد و من شنیدم کاربه شخصی که ازاینجابره یاجایی دیگه کارنمیدن یا بقول گفتنی به شخصی رشوداد تاشمارومشغول به جایی کنه حقیقت داره
پاسخ:
اگه از ایران دلار ببرید و در ترکیه به لیره تبدیل کنید از نظر اقتصادی به صرفه است.
روزای حرکت انکارا ب تهران رو میخواستم بدونم لطفا ی خورده سریع ممنون میشم
پاسخ:
لطفا برای خرید بلیط به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://www.neredennereye.com/otobus-bileti/ankara-tahran/?pids=59.1424&departuredate=2016-07-12
سلام دوست عزیز اگر  بخوام  برم ترابزون  چطوری برم میگن دو راه داره یکی برم تبریز و از اونجا اتوبوس ترابزون سوار شم یا با اتوبوس استامبول برم ارزروم پیاده شم سوار اتوبوس ترابزون شم حالا نمی دونم درسته یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید سپاسگزارم
پاسخ:
اگه از تبریز برای ترابوزون اتوبوس داره، حتما از تبریز برید چون معطل و سرگردانی ندارید. اگه بخواهید با اتوبوس های استانبول برید کمی سرگردان و معطل خواهید شد.
باسلام دوست گرامی
میخواستم بدون ازچه تاریخی میتونیم به ترکیه سفرکنیم میخوایم بریم انتالیا
پاسخ:
سلام. بستگی به وضع امنیتی ترکیه و اجازه سازمان گردشگری ایران داره. ولی به نظر میرسه وضعیت امنیتی ترکیه به این زودی ها رو به راه نشه. حملات گروه پ ک ک  هم در پیشه
سلام برا 20 روز دیگه میشه رفت آنکارا
پاسخ:
سلام. همه چی بستگی به آرام شدن ترکیه و اجازه سازمان گردشگری ایران داره. اما با توجه به اعلام حالت فوق العاده در ترکیه بعید به نظر می رسه این اجازه صادر بشه
سلام.
خسته نباشید ببخشید من فردا میخواستم برم استانبول خواستم ببینم بلیط هست یا نه اخه من دوستام دو روز پیش رفتن استانبول از تهران با اتوبوس ولی الان با دوستام که صحبت کردم میگن مرزا رو بستن اگه میشه منو راهنمایی کنین ممنون میشم 
پاسخ:
سلام. بنا بر بخشنامه سازمان گردشگری و وزارت امور خارجه، هیچ آژانسی حق فروش بلیط ترکیه به مسافران ایرانی ندارد مگر آنکه خریداران بلیط دارای برگه اقامت در ترکیه باشند و یا دعوتنامه تجاری از سوی آن کشور داشته باشند.
بنابراین فعلا امکان سفر به ترکیه وجود ندارد. حتی شرکت رسمی هواپیمایی آذربایجان (آزال) پرواز های بکو به سمت ترکیه را فعلا تعطیل کرده است.
سلام. یعنی فعلا نمیتونیم به استانبول یا انکار یا حوالی این دو شهر سفر کنیم؟ 
پاسخ:
سلام. فعلا نمیتونید به ترکیه سفر کنید.
بنا بر بخشنامه سازمان گردشگری و وزارت امور خارجه، هیچ آژانسی حق فروش بلیط ترکیه به مسافران ایرانی ندارد مگر آنکه خریداران بلیط دارای برگه اقامت در ترکیه باشند و یا دعوتنامه تجاری از سوی آن کشور داشته باشند.
بنابراین فعلا امکان سفر به ترکیه وجود ندارد. حتی شرکت رسمی هواپیمایی آذربایجان (آزال) پرواز های بکو به سمت ترکیه را فعلا تعطیل کرده است.
اطلس جت خیابون فرشته میفروشه رفتنتونم تضمین میکنه 
سلام من بلیط ماهان استانبول برای 11 شهریور گرفته بودم قبل از کودتا و هتل هم رزرو کردم آیا مشکلی تو فرودگاه ندارم و میتونم برم؟
پاسخ:
اگه تا اون موقع سازمان گردشگری و وزارت خارجه کشورمون سفر به ترکیه رو بلامانع اعلام کنن میتونید تشریف ببرید. تا الان تمامی پروازها و تورهای ایران به سمت ترکیه لغو شده
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۱ امیر برزویی
سلام من حقیقتا سر یه مووضوعی میخوام امشب بااتوبوس برم ترکیه میخواتم بدونم اونجا کار یا کار موقعد هست من برم
پاسخ:
سلام. قبل از رفتن به ترکیه حتما تحقیق کنید اما از زمانی وقوع ناآرامی ها در ترکیه اوضاع اقتصادی اونجا به هم ریخته. بازار هم راکده
باسلام
ببخشید هنوز خبری از بازشدن تورهای ترکیه نشده؟
پاسخ:
سلام. کماکان فروش تور ترکیه ممنوعه اما فروش بلیط سیستمی جریان داره
براى مسافرى که قصد پیاده شدن در کرشهیر ( قیرشهیر ) را دارد آیا شرکتى را سراغ دارید که شهر کرشهیر در مسیرش باشه ؟ ممنون 
پاسخ:
سلام. من شرکتی رو سراغ ندارم. فاصله کرشهیر تا آنکارا زیاد نیست. بهتره ابتدا به آنکارا رفته و سپس از اونجا به کرشهیر برید.
سلام هنوز مرزها بستست نمیشه رفت ترکیه اعلام نشده کی باز میشه
فروش بلیط سیستمی یعنی چی به تابستونم داره تموم میشه هنوزم تورهافعال نشدن
پاسخ:
فروش سیستمی یعنی اینکه شرکت های هوایی فقط به شما بلیط میفروشند و خودتون باید هتل را جداگانه رزرو کنید. در ترکیه هم حمل و نقل از فرودگاه تا هتل به عهده خودتان است
باسلام
ببخشیدهنوزخبری ازبازشدن تور های ترکیه نشده
پاسخ:
سلام. دیروز یکی از مسئولان گردشگری تاکید کرد که ممنوعیت فروش تور ترکیه کماکان به قوت خود باقیست
با دیدار سیر که توی ترمینال غرب هست صحبت کردم گفته برای سفر به استانبول 150 تومن پول بلیط +پاسپورت دیگه چیزی نمیخواد.

من میخوام بعنوان توریست برم .ینی مشکلی نسیت ؟
پس این حالت فوق العاده و این داستانای ممنوعیت وجود نداره؟

لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
امکان وقوع حملات تروریستی توسط گروه پ ک ک وجود داره از همین رو ممکنه حالت فوق العاده تشدید بشه و مقررات منع آمد و شد در ساعات خاصی اعمال بشه. البته اینا همش احتماله.
من نمخام برم ترکیه چی کار کنم ممنون راهنمایی کنید
من می خوام برم انتالیا می خوام برم استانبول بعد با اتوبوس برم انتالیا میشه بهم بگید در استانبول پایانه اتوبوسرانیش کجاست وچی جوری برم 

پاسخ:
سلام. پایانه اتوبوس بین شهری استانبول تو منطقه بایرام پاشا قرار داره. شما باید سوار متروی آکسارای - فرودگاه بشید و در میانه راه در ایستگاه اتوگار پیاده بشید
ممنون از راهنماییتون فقط از
هزینه بلیط هم خبر دارید 
پاسخ:
قیمت بلیط اتوبوس استانبول - آنتالیا حدود 80 لیره است
salam khaste nabashid man alan istanbulam mikham bargardam bayad az koja bilite utobuse ro tahie konam merc 
پاسخ:
سلام. از اتوگار بلیط تهیه کنید. اتوگار ترمینال اتوبوس بین شهری استانبول هست که در بایرام پاشا قرار داره
آقا فقط خواستم تشکر کنم ازتون ک هیچ سوالی رو بی جواب نذاشتین ، واقعا دمتون گرم
بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">