ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

اردوغان برای ایران تعیین تکلیف کرد !

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ
ترکیه آنلاین: رئیس‌جمهور ترکیه با حمایت از تجاوز نظامی عربستان به یمن اعلام کرد ایران باید از این کشور عقب‌نشینی کند. رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که آنکارا ممکن است ارسال کمک لجستیک به عملیات نظامی عربستان در یمن را مورد بررسی قرار دهد.



 وی درباره تجاوز نظامی عربستان به یمن گفت: ما از مداخله عربستان حمایت می‌کنیم. ترکیه ممکن است ارسال کمک لجستیک براساس تغییر وضعیت را مد نظر قرار دهد.

اردوغان در ادامه مدعی شد: ایران و گروه‌های تروریستی باید عقب‌نشینی کنند.

رئیس‌جمهور عراق درباره اقدامات ایران برای شکست داعش در عراق نیز واکنش نشان داد و گفت: ایران سعی در شکار داعش در منطقه دارد تا خود جای آن را بگیرد.

وی با تروریستی خواندن گروه داعش درباره ائتلاف ضد داعش نیز گفت: من قبلا هم گفته بودم که به نظرم ائتلاف هوایی کافی نیست. به مداخله زمینی  برای غلبه بر داعش نیاز است.



نظرات  (۷)

اردوغان الدنگ غلط کرده که تعیین کرده. مرتیکه داعشی پرور کثافت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** خوردی آشغال عوضی. تو سگ کی باشی که به ایران دستور بدی لجن
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۸ پژوهشگر اقتصاد ترکیه
حتی اگر به اسلام اعتقاد ندارید و کشور خود را دوست دارید برای جلوگیری از بیکاری ایرانی ها از خرید کالاهای این کشور منافق از پشت خنجر زن و همچنین سفر به این کشور خودداری کنید. اگر صادرات ترکیه به خطر بیفتد به شما قول می دهم به التماس کردن از ایران بیفتند(متاسفانه صادرات ترکیه به ایران 20 درصد از اول سال 2015 بیشتر شده). فقط و فقط تحریم کالاهای ترکیه موثر است.
به پژوهشگر اقتصاد ترکیه : دمتون گرم. نظرتون خیلی عالی بود
حالا ببینیم سران کشور ما غیرت دارن این قرارداد تجارت ترجیحی ننگین رو لغو کنند..چرا سران اقتصادی کشورمان ,ایران رو بازار کالاهای بی ارزش ترکی کردن.
باسلام ترکیه به ایران احتیاج داره مااحتیاجب نداریم من تاحااازاجناس ترکیه استفاده نکردم مردم ایرانیاغیرت به خرج بدن نه سفرکنندنه اجناس بنجول ترکیه بخرن زنده بادایران 

۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۳ مرگ برترکیه
مردشور ترکیه و استانبول -مردمش-رییس جمهورش-متحداش-شهرهاش-زبانش-تاریخ ونیاکانش-و...ببرن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">