ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: وزارت امور خارجه ترکیه با اشاره به نا آرامیها و با احتمال وخیم تر شدن اوضاع در یمن از شهروندان خود خواست از سفر به این کشور پرهیز کنند.


به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه ترکیه در اطلاعیه ای از شهروندان ترکیه که در یمن حضور دارند، خواست تا هر چه سریعتر آن کشور را ترک کنند و از اتباعی که قصد عزیمت به یمن را دارند، خواست از این اقدام خود اجتناب کنند. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین نیز تمامی پروازهای خود به یمن را کنسل کرد.

ارتش عربستان سعودی از اواخر دیروز ( چهارشنبه) تجاوز نظامی را به خاک کشور یمن آغاز کرد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از مردم یمن شد.

گزارشهای رسانه های ترکیه حاکیست که علاوه بر جنگنده های عربستان ، 30 فروند جنگنده امارات ، 15 فروند جنگنده کویت ، 15فروند جنگنده بحرین و 10 فروند جنگنده قطر در تجاوز نظامی ضد یمن مشارکت داشتند.

بر پایه این گزارش گروه های یمنی و از جمله جنبش انصارالله برای پاسخ دادن به تجاوز به سرزمین خود، اعلام بسیج عمومی کرده اند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">