ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه


"صبحانه وان" که از ۲۰ نوع ماده غذایی متنوع تشکیل شده، با گواهی که از انستیتوی ثبت تجاری ترکیه دریافت کرده، به عنوان برند شهر به ثبت رسید.

به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی"صبحانه وان" که از ۲۰ نوع ماده غذایی از جمله "اوتلو پنیر" یا "پنیر سبزی دار" که با ترکیبی از سبزی های معطر منطقه وان درست می شود، خوراک "مورتوغا" که با ترکیب آرد، کره و تخم مرغ تهیه می شود و "کاووت" که از تفت دادن آرد ساییده شده در کره بدست می آید، تشکیل شده، با گواهی که از انستیتوی ثبت تجاری ترکیه دریافت کرده، به عنوان برند شهر به ثبت رسید.

اتاق صنایع و بازرگانی وان که سال گذشته با ترتیب صبحانه ای با شرکت ۵۱ هزار و ۷۹۳ نفر رکورد"پر جمعیت ترین سفره جهان" را از آمریکا گرفته و در کتاب رکورد های گینس ثبت نمود، با کسب سند ثبت مارک یکی از مهمترین ارزش های این شهر را تحت تضمین قرار داد.


به جهت حفظ نام و کیفیت صبحانه وان از این پس سفره های وان مطابق با استانداردهای خاص و به ثبت رسیده در این گواهی سرو شده و یا به فروش خواهد رسید.








۹۴/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">