ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: رئیس جمهوری ارمنستان، اردوغان را به تلاش برای بر هم زدن مراسم صدمین سالگرد نسل کشی ارامنه متهم کرد.



به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار: سرژ سرکیسیان در مصاحبه اختصاصی با این شبکه از برگزاری مراسم صدمین سالگرد نسل کشی ارامنه در بیست و چهارم ماه آوریل خبر داد.
 
وی در پاسخ به سوال مجری، تصمیم اردوغان برای برگزاری مراسم سالگرد نبرد گالی پولی در ترکیه همزمان با برگزاری مراسم نسل کشی ارامنه تاکید کرد، اردوغان با هدف بر هم زدن مراسم نسل کشی ارامنه به چنین اقدامی تصمیم گرفته است. وی دلیل تغییر رویه اردوغان در قبال نسل کشی ارامنه را هراس وی از تایید این نسل کشی از سوی جامعه جهانی دانست.

سرکیسیان در پاسخ به سوالی در خصوص تنش های اخیر بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان، با ابراز هراس از جنگی دیگر مشابه جنگ بیست سال پیش غره باغ گفت: ما برای مقابله با هر حمله ای آماده ایم. سرکیسیان در پاسخ به سوال مجری در خصوص شرکت رئیس جمهوری روسیه در این مراسم با توجه به تنش های حاکم در منطقه گفت: پوتین نسل کشی ارامنه را به رسمیت می شناسد و شرکت نکردن پوتین در این مراسم تعجب آور خواهد بود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">