ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رئیس جمهور مجارستان طی سفر به آنکارا با رجب طیب اردوغان دیدار کرد.


به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت TRT یانوش آدر که روز گذشته برای عقد چندین قرارداد اقتصادی به ترکیه سفر کرده است صبح امروز با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

رجب طیب اردوغان در مراسم امضای قرارداها طی یک مصاحبه مطبوعاتی مشترک ضمن اشاره به اینکه در مذاکرات عضویت کامل ترکیه در اتحادیه اروپا پیرامون گشوده شدن سرفصل ۱۷ ام که شامل موضوعات مالی و پولی می شود گفت در دوره ریاست ادواری لتونی خواهان گشوده شدن این سرفصل هستیم. لازم به تاکید می دانم که به حمایت مجارستان در این راستا اهمیت خاصی مبذول می دارم.

یانوش آدر رئیس جمهور مجارستان نیز ضمن اشاره به اینکه کشور متبوعش تاکنون از روند عضویت کامل ترکیه در اتحادیه اروپا حمایت بعمل آورده است گفت حمایت ما از ترکیه مثل گذشته نیز ادامه خواهد یافت.

آدر ضمن اشاره به اینکه ترکیه و مجارستان در زمینه همکاری در عرصه انرژِی دارای نکته نظرات مشابهی هستند به لزوم افزایش تنوع در زمینه تامین منابع انرژی و گذرگاههای انتقال این منابع تاکید ورزید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">