ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

حمله وحشیانه به تاجران ژاپنی در استانبول

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: سه گردشگر ژاپنی در استانبول مورد حمله قرار گرفته و پس از ضرب و شتم، کیف های همراه آنها که گفته می شود حاوی سنگهای قیمتی به ارزش نزدیک به 400 هزار دلار بود، دزدیده شد.


به گزارش ایرنا، شبکه خبری «ان.تی.وی» روز پنجشنبه گزارش داد گردشگران ژاپنی روز گذشته در منطقه ینی بوسنا در استانبول مورد حمله قرار گرفته اند.

بنابر این گزارش، شهروندان ژاپنی برای شرکت در نمایشگاه جواهرات، ساعت و لوازم و قطعات مورد استفاده در این صنعت، به استانبول سفر کرده اند.

به گزارش ان.تی.وی، گردشگران ژاپنی که پس از خروج از نمایشگاه مورد تعقیب افراد ناشناس بودند، در منطقه ینی بوسنا مورد حمله قرار گرفته و کیف همراه آنها ربوده شده است.

در جریان این حمله یکی از شهروندان ژاپنی از ناحیه سر زخمی شده است.

japon-iş-adamı-15-03-12

این شبکه خبری روز گذشته نیز در مطلبی به نقل از گزارش یک موسسه بیمه انگلیس به نام «پست افیس تراول اینسورانس» در تارنمای رسمی خود نوشت: استانبول به همراه بانکوک و مراکش در ردیف شهرهای دارای ریسک برای گردشگران قرار گرفته است.




نتایج نظر سنجی انجام شده از کاربران موسسه یادشده نشان می دهد، قاهره پایتخت مصر خطرناکترین شهر برای گردشگران در بین مکانهای مشهور توریستی جهان قرار گرفته است.

استانبول یکی از مهمترین مراکز توریستی جهان به شمار می رود و این شهر در سال گذشته میزبان بیش از 10 میلیون گردشگر خارجی بود.

همه ساله دهها هزار نفر نیز صرفا برای شرکت در نمایشگاهها و کنفرانسهای بین المللی به این شهر سفر می کنند.


۹۳/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">