ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اسلام سکولاریزه شده مانند آنچه در کشور ترکیه وجود دارد، از تهدیدات درونی است که برای ملت‌های اسلامی از بیرون طراحی شده است.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه در کشور برای حل مشکلات 2 نگاه وجود دارد، اظهار داشت: یک نگاه این است که هیچ راهی برای حل مشکلات به جز کنارآمدن با قدرت‌های بزرگ وجود ندارد و نگاه دیگر آن است که آنچه را تاکنون به دست آورده‌ایم در سایه استقامت و مقابله با نظام استکباری بوده است.

وی افزود: نگاه اول می‌گوید ما نمی‌توانیم یک تنه در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های بزرگ مقابله کنیم زیرا مردم مشکلات زیادی دارند و اقتصاد با مشکل مواجه است. این دیدگاه به اقتصاد مقاومتی و روحیه استقامت و پایداری علاقه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مشکل انقلاب اسلامی با جهان استکبار ریشه‌ای و عقیده‌ای است، گفت: مشکل ما با آمریکا مبنایی است و ما از نظر اعتقادی نمی‌توانیم با نظام کفر و شرک کنار بیاییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه به دو تهدید درونی و بیرونی اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد اسلام تکفیری، شیعه افراطی و اسلام سکولاریزه شده مانند آنچه در کشور ترکیه وجود دارد، از تهدیدات درونی است که برای ملت‌های اسلامی از بیرون طراحی شده است.

حجت‌‌الاسلام سعیدی با تاکید براینکه صرفه جویی و رعایت اقتصاد مقاومتی بایستی در سفره‌های عید نوروز نیز رعایت شود، گفت: شاهد هستیم که هر ساله میلیون‌ها تن گندم برای سبزه‌های سفره عید نوروز به هدر می‌‌رود که در این راستا بایستی صرفه‌جویی مدنظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشوری که با قدرت‌های دنیا در حال مبارزه است نباید دور خیابان‌ها را برای پیدا کردن بهترین کالاهایی بگردند که ضرورتی برای خریدن آنها وجود ندارد و البته نوعی اسراف است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">