ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

دیدار احمدی نژاد با رئیس یک حزب خاص در ترکیه

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ
محمود احمدی نژاد با رئیس حزب وطن (از احزاب مخالف اردوغان) دیدار و گفتگو کرد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری ایحلاص، شب گذشته محمود احمدی نژاد در فرودگاه آتاتورک استانبول، با «دوغو پرینچک» رئیس حزب وطن دیدار و در خصوص مسائل روز ترکیه و سوریه با یکدیگر گفتگو کردند.




حزب وطن از احزاب مخالف دولت اردوغان و حامی بشار اسد به شمار می رود. قرار است رئیس این حزب طی روزهای آتی برای مذاکره با بشار اسد (رئیس دولت سوریه) به دمشق سفر کند.

روز گذشته حزب وطن ترکیه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد  «دوغو پرینچک» رهبر این حزب به همراه یک هیأت 12 نفره در یک سفر 3 روزه به سوریه با سران حکومت سوریه ازجمله «بشار اسد» دیدار خواهند کرد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در خبرگزاری «کردپرس» منتشر شد، آمده است: برای این که روابط ترکیه و سوریه را بهبود بخشیده و توسعه بدهیم این سفر را ترتیب داده ایم. سفر ما به سوریه در چارچوب تحقق بخشیدن به شعار «با همسایه صلح، در کشورهمسایه صلح، در کشورما صلح» طراحی شده است. در این سفر در خصوص توسعه روابط امنیتی و اقتصادی گفتگوهایی صورت خواهد گرفت. درباره مسائل امنیتی و جلوگیری از تجزیه کشورهای همسایه گفت‌وگو خواهیم کرد. همچنین گفت‌وگو در خصوص تروریسم نیز از مسائل مهم در این سفر خواهد بود.

رئیس حزب وطن درباره این سفر اعلام کرد:«رجب طیب اردوغان»ها، در خانه همسایه‌ها آتش به پا کرده‌اند. اکنون شعله‌های این آتش به خانه خود ما نیز رسیده است. آنچه که برای سوریه طراحی شده است؛ بلای جان ترکیه نیز خواهد شد. دشمنی با سوریه؛ دشمنی با ترکیه است. حفظ تمامیت ارضی سوریه؛ حفظ تمامیت ارضی ترکیه است. ترکیه تنها در صورتی که با ایران، عراق و سوریه همکاری کند در منطقه خواهد توانست ترور را از بین برده و از تجزیه طلبی جلوگیری کند. بشار اسد، دوست ترکیه است.

بر اساس بیانیه این حزب، هیأت حزب وطن قرار است در سفری رسمی به سوریه با مقامات این کشور دیدار کنند. در این سفر رئیس حزب به همراه 12 نفر حضور خواهند داشت.



نظرات  (۱)

امیدوارم  هر روز بتونی مطالب خوبی بزاری

راهکاری رو می خوام بهت ارائه بدم که بتونی خیلی راحت با بازدیدکنندگان وبلاگت ارتباط برقرار کنی

می تونی یک فرم الکترونیک بنابر نیاز خودت بسازی و اون رو را در سایت یا وبلاگت قرار بدی .

با هربار ارسال اطلاعات از سوی کاربران به وسیله پیامک و ایمیل مطلع می شی و سپس می تونی در  سامانه  اطلاعات ارسالی  را مشاهده کنی .

http://www.form-saz.ir/a.php?p=2

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">