ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

بررسی هتل های استانبول؛ هتل یوروپلازا (Euro Plaza)

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ
ترکیه آنلاین: هتل یوروپلازا در محله تپه باشی (منطقه بی اغلو)  واقع شده است. محله تپه باشی، در نزدیکی میدان تکسیم بوده و مشرف به خلیج طلایی است.

درجه هتل:  

فاصله تا ایستگاه مترو شیشهانه (şişhane)  : حدود 1000 متر

فاصله تا فرودگاه: 27 کیلومتر ( حدود 30 دقیقه)

فاصله تا میدان تکسیم: حدود 5 دقیقه (به صورت پیاده کمتر 15 دقیقه)

فاصله تا خیابان استقلال : حدود 5 دقیقه پیاده روی

فاصله تا ایاصوفیه: حدود 20 دقیقه

فاصله تا چهارراه آکسارای: حدود 10 دقیقه با ون یا اتوبوس

امکانات هتل : صبحانه + اینترنت + استخر روباز و سرپوشیده+سونا + سالن ورزش+ اتوشویی + مینی بار + سالن جلسات

مزایای هتل: 1. منظره چشم نواز و زیبای اتاق ها؛ کلیه اتاق های این هتل مشرف به خلیج طلایی است 2. فاصله اندک با میدان تکسیم 3. قرار گرفتن در نزدیکی خیابان استقلال 4. استخر سرپوشیده و سالن ورزش 5. مشرف بودن سالن سرو صبحانه به خلیج طلایی

معایب هتل : 1. فاصله نسبتا زیاد با ایستگاه اتوبوس و مترو 2.کیفیت نازل سرویس هتل 3.اینترنت نسبتا ضعیف


شیوه رفتن به میدان تکسیم:

شما میتوانید به راحتی، به صورت پیاده و یا با استفاده از تاکسی به میدان تکسیم بروید. فقط کافیست به آنسوی خیابان رفته و با تاکسی و یا به صورت پیاده به میدان تکسیم بروید. فاصله ایستگاه اتوبوس با این هتل اندکی زیاد است و رفتن به سمت ایستگاه مستلزم صرف چندین دقیقه است.


شیوه رفتن به اماکن تاریخی ایاصوفیه و گرند بازار:

به دو شیوه میتوان به سمت گرند بازار و اماکن تاریخی منطقه سلطان احمد سفر کرد:

1. به جلوی هتل آمده و سوار خودرو ون به مقصد چهارراه آکسارای شوید. پس از رسیدن به چهارراه آکسارای به ایستگاه تراموا رفته، سوار تراموا شده و به سمت کاباتاش ادامه مسیر دهید. پس از طی چهار ایستگاه به منطقه سلطان احمد می رسید.

2. به میدان تکسیم بروید. با استفاده از متروی تکسیم به منطقه کاباتاش بروید. در منطقه کاباتاش سوار تراموای باغچیلار شوید. پس از سپری شدن 6 ایستگاه به منطقه سلطان احمد خواهید رسید.


سایر اطلاعات درباره هتل :
نمای بیرونی هتل به گونه ای است که تعداد طبقات هتل را به صورت سه طبقه نشان می دهد اما پس از ورود به هتل شما با آسانسور به طبقات زیر همکف هدایت خواهید شد. با توجه به شیب تند خیابان کناری هتل، طبقات نخستین هتل از خیابان قابل رویت نیست. طبقات بالایی هتل با خیابان همسطح است اما طبقات پایینی، چندین متر پایین تر از سطح خیابان اصلی قرار دارد.

وقتی سوار آسانسور می شوید، نمای استخر روباز کاملا مشخص است. اتاق هایی که به مسافران داده می شود مشرف به منظره زیبای خلیج طلایی است. چنانچه شانس خوبی داشته باشید و طبقات نزدیک به همکف در اختیار شما قرار گیرد، پنجره اتاق شما به منظره چشم نوازی گشوده میشود. البته لازم به ذکر است پنجره طبقات دوم و سوم روی همکف، باز نمی شود و هوای نسبتا خفه است.

تمیزی اتاق های هتل و کیفیت وسایل داخل آن نسبتا خوب است. البته سرویس بهداشتی هتل فرسوده است ضمن آنکه شما شاهد خساست مدیر هتل در خصوص در اختیار گذاشتن مواد بهداشتی و شوینده خواهید بود.

کیفیت و تنوع صبحانه هتل معمولی و در حد هتل سه ستاره است. صبحانه در نیم طبقه اول و دوم ( بالای لابی هتل) سرو می شود. سالن سرو صبحانه، نسبتا بزرگ است. یک طرف آن مشرف به خیابان و طرف دیگر مشرف به خلیج طلایی است.

اینترنت وای فای در داخل اتاق های به خوبی ساپورت نمیشود.

در کوچه کنار هتل، سوپرمارکت خوبی قرار گرفته که نیازهای روزانه شما را برآورده می کند.

استخر هتل کوچک اما رایگان است و شما در هر فصل میتوانید از آن استفاده کنید.


دو هتل سنتاپرا و گرند هالیچ در نزدیکی هتل یوروپلازا  قرار دارند.






























نظرات  (۲۱)

جاش خوبه. دسترسیش هم عالیه
از عکسهایی که گذاشتین مشخصه که این هتل تو منطقه خوبی نیس. خونه های اطراف همه دروداغونن
من شهریور رفتم این هتل. این هتل دسترسی خوبی به خیابان استقلال دارد منظره خوبی داره و کارکنان آن نیز رسیدگی می کنند. اتاق ما طبقه پنجم (به عبارتی زیر لابی) قرار داشت. ترتیب شماره گذاری اتاق ها به دلیل واقع شدن در شیب متفاوت است. اما بسیار پر سر و صدا بود طبقه بالای ما تاصبح سر و صدا بود صندلی ها رو می کشیدند و بلند صحبت می کردند .(کافه هتل در بالاسر اتاق ها قرار دارد). دستشویی توالت ها خیلی کثیف بود و فاضلاب حمام مشکل داشت و آب رد نمی شد. یخچال اصلا خنک نبود و بعد از تعمیر هم خوب کار نمی کرد. در تصاویر به نظر استخر ها خیلی خوبند ولی درواقع بسیار کوچیکند و در استخر رو باز جز کبوترها کسی شنا نمی کرد.
این هتل با کمی فاصله از خیابان استقلال میتواند بهترین انتخاب باشد برای کسانی که بیشتر میخواهند میدان تقسیم یا خیابان استقلال باشند. رو به روی هتل آن طرف خیابان یک کوچه است که از طریق آن و با 200 قدم درست وسط خیابان استقلال خواهید بود. مرکز خرید و خورد و خوراک و گشت تا نیمه شب. به دلیل نزدیک بودن به میدان تقسیم، دسترسی به اتوبوس و مترو نیز بسیار آسان است.

هتل تمیز و آرام است. طبقات بالا بهتر هستند مخصوصا اگر رو به آب باشند. طبقات پایین رو به خیابان متاسفانه زیر پل قرار دارند و از نظر دید و نور زیاد جالب نیستند. پس بهتر است اگر به این هتل میروید از اتاق های طبقات بالا و ترجیحا رو به آب استفاده کنید. طبقه چهارم به پایین رو به خیابان هتل زیر پل و در مجاورت پل قرار میگیرد و زیاد مناسب نیست.

کارکنان این هتل بسیار مهربان هستند. صبحانه تنوع بسیار زیادی دارد. یک استخر کوچک ولی رو به آفتاب همراه با محل آفتاب گیری مجزا دارد. استخر سرپوشیده هم به صورت جداگانه وجود دارد.

اتاق ها هر روز تمیز میشوند، وسایل خیلی نو نیستند. دمپایی وجود ندارد. یخچال و تلویزیون موجود است.

برخی کارمندان فارسی بلد هستند که برای راهنمایی و کمک امتیاز ویژه ای حساب میشود چون اکثرا ترک ها انگلیسی بلد نیستند.

هتل با وجود نزدیکی به خیابان استقلال کاملا خلوت و آرام است. اتاق ها بسیار بزرگ هستند همراه با کمدهای بزرگ و صندوق امانات داخل خود اتاق.

من پاییز سال 90 استانبول بودم. اول هتل Grand Halic رو انتخاب کرده بودم ولی به علت پر شدن اونجا مجبور شدم به این هتل بیام.

من ساعت 10 صبح رسیدم هتل و با اینکه Check in قانونا ساعت 12 انجام میشه، مسئول هتل اتاق رو در اختیارم گذاشت و هیچ هزینه اضافی بابت Early Check in دریافت نکردن.

اتاق من طبقه منفی سه بود که اول یکم تعجب کردم ولی وقتی داخل اتاق شدم دیدم که یک View خیلی جذاب به دریا و شهر استانبول داره که فوق العاده دیدنی بود. هتل توی دامنه یک تپه واقع شده و برای همین طبقات زیر همکف هم از سوی دیگر دید جذاب و دیدنی دارند.

تمیزی اتاق کاملا قابل قبول بود و از Room Service هم رضایت داشتم. اتاق دارای Safe box ، اینترنت وایرلس رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون بود. سرویس بهداشتی بسیار تمیز و عالی بود.

صبحانه این هتل متنوع و بسیار خوشمزه بود که در سالن با منظره زیبایی از شهر استانبول سرو می شد.

این هتل در خیابانی به موازات خیابان مشهور استقلال واقع شده که به راحتی در عرض 5 دقیقه با عبور از یکی از کوچه های روبروی هتل می تونید خودتون رو به اون خیابون برسونید. تا میدون تکسیم هم 10 الی 15 دقیقه پیاده روی داره.

هنگام Check out چون پروازم 11 شب بود مجبور شدم وسایل رو تحویل هتل بدم که بدون هیچ مشکلی پذیرفتن و هزینه ای هم نداشت.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۸ مجتبی اصلانزاده
کیفیت صبحانه اش اصلا خوب نیست. من سه سال پیش رفتم هتل سلطان تو آکسارای. کیفیت صبحانه اون هتل از یوروپلازا بهتر بود. یورو پلازا فقط به خاطر محله ای که تو اون واقع شده و نمای زیبای گلدن هورن رو به شما میده مورد توجه واقع شده و قیمتش گرونتره
این هتل گداخونه بود. من تجربه اقامت تو هتل گرند هالیک رو داشتم. تو گرند هالیک از شامپو و صابون و واکس کفش و ... بود اما تو یورو پلازا مایع شامپو رو مثل مسجد ریختن تو یه منبع و شما باید یه دکمه فشار بدی تا شامپوی بی کیفیت رو مصرف کنی. واکس کفش هم که نداشت
کیوان تو نظرش گفته دسترسی به اتوبوس و مترو خوبه اما تو این وبسایت گفته شده که ایستگاه اوتوبوس و مترو با هتل خیلی فاصله داره. بلاخره حرف کی رو باور کنیم؟

پاسخ:
سلام. به فردوسی
فاصله هتل تا ایستگاه متروی شیشهانه حدود 1000 متره. ایستگاه اتوبوس هم 300 - 400 متر پایین تر از هتل قرار داره. اگه از نظر شما 300-400 متر چیزی نیست، پس فاصله با ایستگاه اتوبوس نزدیکه
خب 300 متر که چیزی نیست. از جوابی که دادین مرسی
استخرش به درد بچه کوچولوها میخوره. از در هتل تا ایستگاه اتوبوس چهار پنج دقیقه ای راه هست. تا مترو که حداقل ده دقیقه . رو تنوع و کیفی بودن صبونه حساب باز نکنید. تمیزی اتاق هم که ای.... این هتل یه هتل سه ستاره تاپه نه 4 ستاره
حمید راست میگه. هتلش در حد 4 ستاره نیست. از 10 متونه 5 یا 6 بگیره. از دور که نگاش میکنی انگار هتل باکلاسیه ولی داخلش که میری چندان راضیت نمیکنه
یه توصیه. اگه خواستید اتاق بگیرید از رسپشن بخواهید تا اتاقهای طبقات پایین رو به شما نده. چون وقتی پنجره رو باز میکنید با نمای زشت پشت بام های مردم مواجه میشید. طبقات نزدیک به لابی ویوی بهتری برخورداره
تو لیست هتلهای 4 * استانبول میتونه از گزینه های آخر باشه. هتل 4* خوب داریم مثل گادن ایج کریستال و . . . .
به روح الله:
منظورتون از گادن ایج، همون گلدن ایج هست؟ ما تو استانبول هتل گادن ایج نداریما
سلام به میلاد
منظورم همون گلدن ایج بود. غلط املایی داشت نوشته من
سلام
ببخشید هتل گلدن پارک چطور هست؟
پاسخ:
سلام
هتل گلدن پارک حوالی میدان تکسیم هست. هتلی چهار ستاره و با کیفیت
این هتل در محله ای واقع شده که خیابانهایش توریستی بوده و هتلهای زیادی در آن قرار دارد. اطراف هتل نسبتا تمیز و زیبا است. این هتل پشت میدان تکسیم و در یکی از خیابانهای منتهی به خیابان جمهوریت قرار دارد. فاصله هتل تا متروی تکسیم کمتر از 5 دقیقه است.
هتل گلدن پارک، هتلی نسبتا با کیفیت است که نسبت به یوروپلازا وضعیت خیلی بهتری دارد.

سلام خدمت همه عزیزان
این هتل رو من 7 سال پیش رفته بودم
اگه تحمل صدای کولر و یا رطوبت زیاد رو دارید حتما این هتل را انتخاب کنید
بد نبود


سلام دوستان کسی هتل سورملی و امپریال بیزینس رفته ؟یا ددمان تو این پنج ستاره هاکدوم خوبه؟تو چهار ستاره ها کدوم بهتره؟ ممنونم
پاسخ:
سلام جناب موسوی
هر دو هتل پنج ستاره بوده و خیلی باکیفیت هستند. امکانات هتل واقعا عالیه اما هر دو هتل فاصله زیادی از مرکز شهر دارند.
هتل سورملی نسبت به امپریال بیزینس به شهر نزدیکتره و در نزدیکی متروی شیشلی قرار داره.
البته هتل امپریال هم خیلی با کیفیته اما به مرکز شهر دوره و ممکنه به زحمت بیفتید.
اواخر ماه امردادماه در ان هتل بودم این هتل ان چیزی نیست که شما در عکس می بینید اتاقها تمیز نبودند یخچال تااخرین روزی که ما بودیم خراب بود از پنجره اتاق ها ما منظره ای جز ساختمان ندیدیم در کل این هتل در حد ٤ستاره نیست از همه مهمتر لیدر این هتل پسر جوانی  بی تجربه وگستاخ میباشد بد ترین هتلی است که تاکنون به ترکیه داشته ام 
ما سال 92 رفتیم کارکنان بسیار مهربونی داشت و کاملا هر چی میگفتیم رسیدگی میکردن فقط زمستونا استخر سر پوشیده رو باز میکردن فقط لابی بوی بدی میداد و فضاش هم شلوغ بود و سرو صدا زیاد اما در کل بد نبود 
با سلام . من عید 95 در این هتل اقامت داشتم. این هتل به خاطر دسترسی بسیار آسان به استقلال و تقسیم واقعا عالی بود. ولی اتاق های داخل هتل شبیه مسافرخونه میمونه و وسایل خیلی قدیمی داره. ما در شب دوم مجبور شدیم به خاطر سرویس بهداشتی خراب اتاق رو عوض کنیم. کیفیت صبحانه هم خیلیییی معمولی بود. فقط اینکه برخورد کارکنان واقعا خوب و مسلط به زبان فارسی بودند. یه ویژگی خوب این هتل وجود یه سوپر مارکت در کوچه بغلی است که فوق العاااااااااااده برادران بامرام و خوش برخوردی هستند که همه چیز به راحتی در اختیار آدم قرار میدهند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">