ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

بررسی هتلهای استانبول؛ هتل کچیک (Keçik )

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ
ترکیه آنلاین: هتل کچیک در محله لالعلی واقع شده است. محله لالعلی در نزدیک چهارراه آکسارای واقع شده است. محله لالعلی به واسطه قرار گرفتن در مسیر خیابان اصلی منتهی به مسجد ایاصوفیه و سایر اماکن تاریخی استانبول، اندکی شلوغ است.

درجه هتل :   


فاصله تا ایستگاه تراموا (کاباتاش - باغچیلار)  : کمتر از 50 متر

فاصله تا فرودگاه: 20 کیلومتر ( حدود 30 دقیقه)

فاصله تا میدان تکسیم: حدود 20 دقیقه

فاصله تا ایاصوفیه: حدود 10 دقیقه


فاصله تا چهارراه آکسارای: حدود سه دقیقه پیاده روی

امکانات هتل : صبحانه + اینترنت

مزیت هتل: 1. نزدیک بودن به ایستگاه تراموا و اتوبوس 2. نزدیک بودن به ایستگاه متروی ینی کاپی _ تکسیم 3. نزدیک بودن به مغازه های پوشاک و رستوران


معایب هتل : 1. کیفیت نه چندان مناسب صبحانه 2. کوچک بودن اتاق ها 3 کیفیت نازل وسایل اتاق 4. اینترنت هتل به علت تعدد اتاق ها و مسافران کمی ضعیف است.

شیوه رفتن به میدان تکسیم:
 
1. با طی کردن حدود 200 متر به چهارراه آکسارای خواهید رسید. از کنار پل هوایی به سمت شمال پیاده روی کنید . پس از طی 50 متر به ون های زرد رنگ می رسید که شما را در کمتر 15 دقیقه به تکسیم خواهند رساند 2. از درب هتل خارج و به سمت راست (شمال) حرکت کنید. با طی کردن  300 متر و رسیدن به خیابان وزنجیلر (شاهزاده باشی) به ایستگاه مترو خواهید رسید. ایستگاه اول این مترو ینی کاپی است و شما در ایستگاه دوم این خط قرار دارید. با سوار شدن به متروی تکسیم در کمتر از 10 دقیقه به میدان تکسیم می رسید.
3. با سوار شدن به تراموا به اسکله کاباتاش بروید. وقتی از تراموا پیاده شدید، در پشت سرتان ورودی متروی تکسیم قرار دارد. با سوار شدن به متروی تکسیم، در عرض چند ثانیه به تکسیم خواهید رسید. البته این مسیر طولانی است اما اگر قصد دارید ضمن تماشای مناظر زیبای تنگه بسفر به میدان تکسیم بروید از ان مسیر استفاده کنید.


شیوه رفتن به گرند بازار، ایاصوفیه و موزه توپکاپی:

با سوار شدن به تراموایی که در نزدیکی هتل قرار دارد به راحتی میتوانید به مکان های تاریخی بروید. البته به صورت پیاده هم میتوانید این مسیر را طی کنید. فاصله زمانی تا گرند بازار (به صورت پیاده روی) حدود 7 دقیقه و  تا مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه و توپکاپی حدود 15 دقیقه خواهد بود.

سایر اطلاعات درباره هتل:

یکی از ارزانترین گزینه ها برای اقامت در استانبول، هتل کچیک است.
این هتل یک کافه در پشت بام خود دارد که نمایی زیبا از منطقه ی لاله و مسجد لاله واقع در استانبول به شما نشان می دهد.

سرویس صبحانه این هتل بسیار مختصر و فاقد تنوع است. عمده مسافران این هتل، از کشورهای منطقه قفقاز و روسیه هستند.

مزیت هتل فاصله ناچیز آن با تراموا است. پس از سپری کردن یک روز و گردش طولانی، شاید پیاده روی زیاد برای رسیدن به هتل کاری سخت باشد اما هتل کچیک به ایستگاه تراموا نزدیک است و با طی چندین متر میتوانید برای استراحت به هتل بروید.


چنانچه به هر علتی خواب ماندید و نتوانستید صبحانه میل کنید، می توانید به رستورانهای مجاور خیابان لالعلی مراجعه کنید. در نزدیکی هتل رستورانهای با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد که میتوانید نهار را در آنجا میل کنید.


نزدیکی این هتل به مسجد جامع لالعلی هم مزیت است و هم اینکه ممکن است باعث آزار شما شود. در ترکیه 5 بار اذان خوانده میشود که صدای آن بلند است. چنانچه اتاق شما در سمت خیابان باشد، صبح هنگام از صدای اذان بیدار خواهید شد. چنانچه هنگام عصر در خواب نیمروزی باشید، باز هم صدای اذان را خواهید شنید.


هتل لالعلی در منطقه ای قرار گرفته که در اطراف آن عمده فروشی های زیادی از جمله پارچه فروشی، لباس زنانه، رو تختی، لباس کودک و . . . وجود دارد. البته این اجناس بعضا به صورت تکی هم به فروش می رسد.

هتلهای لیبرتی، پرستیژ، آسپن، مارینم، زوریچ و سلطان در نزدیکی هتل کچیک قرار دارد.
































نظرات  (۲۱)

ببینید اگه بخواهید به طور منطقی به هتلهای سه ستاره ترکیه نگاه کنید واقعیت اینه که هر چه قدر هزینه کنید همونقدر از امکانات بهره میبرید. این هتل نسبتا خوبه. مگه قراره هتل رو بخرید. مگه صبحانه قرار ده کیلو بخورید. با خوردن یه صبحانه ساده شما عملا کاری با هتل ندارید و بقیه تایمتون رو خارج هتل هستید. هتلش چندان بد هم نیست. گفتم که هرچی پول بدی همونقدر آش میخوری
فقط جاش خوبه. نزدیک تراموا و اماکن تاریخی
به شدت معمولی و غیر جذاب هست این هتل. من که از رفتن به این هتل پشیونم
در حد هتل سه ستاره نیست. حداقل دو ستاره است. منم با امیر - ح موافقم به شدت معمولیه
چطور بریم لب دریا؟ توضیح ندادید
پاسخ:
از دو طریق. یک. سوار تراموا روبروی هتل شی و در ایستگاه سیرکجی یا کاباتاش پیاده بشید. این دو ایستگاه در کنار دریا هستند.
دو. از جلوی هتل به سمت چهارراه آکساری رفته و به سمت جنوب بلوار آتاترک حرکت کنید. پس از رسیدن به محله نی کاپی به سمت راست حرکت کنید تا در کنار جاده کندی به لب دریا برسید.
هتل سلطان هتل خوبیه؟ هفته بعد میخوام برم.  راهنمایی لطفا
پاسخ:
سلام
موقعیت هتل سلطان خیلی خوبه. در خیابان گنچ تورک واقع شده. تا متروی اکسارای کمتر از 50 متر فاصله دارید. این هتل نسبت به هتل بایبل و توپکاپی از کیفیت نسبتا بهتری برخورداره. از سالن صرف صبحانه منظره زیبای دریای مرمره کاملا پیداست
تراس این هتل به کلش میارزه
 من به این هتل از عدد 10 نمره 4 رو میدم. چون خیلی بی کیفیت بود. چیز خاصی نداشت که دل آدم به اون خوش باشه
سلام به هموطنای عزیز
استانبول اصلا ارزش ارزان رفتن و هتل سه ستاره رفتن نداره!! تازه 4 ستاره هاش کمی قابل تحمله!
هتل کچیک که متاسفانه ما بخاطر ارزونیش رفتیم سال 90 که ایکاش سفر به اون خوبی استانبول را با این هتل خراب نمیکردیم!
در یک کلمه افتضاح به تمام معنا!
جای هتل خوبه به ایستگاه تراموا نزدیکید اما وضعیت هتل بسیار نابسامان صبحانه بسیار کم و افتضاح که لقمه هاتو مسولش میشماره! اتاق ها وحشتناک در حد مسافر خونه محله های کثیف تهران که معتادا رو جا میده!!
من با بچه کوچیک اصلا از سرویس بهداشتی و تمیزی اتاقاش راضی نبودم
طبقه اول یه لابی داره که کوچیک اما نسبتا شیکه که فقط اونجا با خیال راحت میتونی بشینی
در اون زمان طبقات بالای هتل در حال تعمیر بود که از خاک گچ صدا قطعیه آب...طبق قانون هتلداری هتل در حال تعمیر نباید مسافر بگیره
ولی آزانس ما هم جوابگو نبود
دیگه روز آخر گریه میکردم دیگه تا تهش بخونید...
هفته گذشته استانبول بودیم وبخیال خودمان یک هتل 3ستاره مطلوب انتخاب کرده بودیم بمدت7شب صدرحمت به مسافرخانه های30سال پیش ناصرخسرو یخچال اتاق سوخته بودوتاروزآخرهم تعمیرنشد آسانسوریکروزدرمیان کارمیکرد شیردستشویی وحمام هم چه عرض کنم تلفن اتاق هم تاروزآخرقطع
به درد یک روز اقامت هم نمیخوره
هتلش حررررررررررررف نداره........ آره جون عمه ام
این هتل برای عراقیها و افغانیها مناسبه نه برای ایرانیها
به جناب آقا یا خانم عمویی: وقتی تشریف ببررین تو تراس هتل و یه چای رو با شما سه لیره حساب کنن اونموقع میفمین که واقعا تراسش به کل هتل می ارزه
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۵ محمود فاضلی
اگه سفر کاری میرید استانبول هتل سه ستاره بد نیست اما اگه برای تفریح میرید برید سراغ هتلهای چهار ستاره البته تو هتلای 4 ستاره هم خوب و. بد داره
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۷ امیر صالحی
هتل سه ستاره خودمون تو تهران مشهد و کیش از هتلهای ترکیه خیلی بهتره
در حد مهمانپذیرهای مشهده
میشه یه هتل ارزون و با کیفیت معرفی کنید. سه ستاره با کیفیت هم هستش؟
پاسخ:
سلام. هتل گرند واشنگتن 3 ستاره است اما به دلیل اینکه طی دو سال گذشته مورد نوسازی قرار گرفته، فعلا از کیفیت خوبی برخورداره. موقعیتش هم تو منطقع لالعلی هست.
از راهنمای شما تشکر میکنم
آقا فقط یه کلام جای هتل خوبه نه خود هتل
از اطلاعات خوب شما ممنونم. میخواستم این هتل رو رزرو کنم اما پشیمون شدم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">