ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

بررسی هتل های استانبول؛ هتل توپکاپی ( TOPKAPI)

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ
ترکیه آنلاین: هتل توپکاپی در منطقه فندق زاده واقع شده است. منطقه فندوق زاده در دو کیلومتری شرق چهار راه آکسارای قرار دارد.

درجه هتل :   


فاصله تا ایستگاه تراموا (کاباتاش - باغچیلار)  : کمتر از 100 متر

فاصله تا فرودگاه: 20 کیلومتر ( حدود 30 دقیقه)

فاصله تا میدان تکسیم: حدود 20 دقیقه

فاصله تا ایاصوفیه: حدود 10 دقیقه


فاصله تا چهارراه آکسارای: حدود سه دقیقه با تراموا ( 10 دقیقه پیاده روی)

امکانات هتل : صبحانه + اینترنت

مزیت هتل: 1. قرار گرفتن در خیابانی نسبتا خلوت 2. نزدیک بودن به ایستگاه تراموا 3. نزدیک بودن به محله فاتح و مسجد بزرگ سلطان فاتح


معایب هتل : 1. قدیمی بودن و مستهلک بودن وسایل 2. کیفیت نه چندان مناسب صبحانه 3. اینترنت ضعیف

شیوه رفتن به میدان تکسیم:
 
1. با سوار شدن به تراموا به اسکله کاباتاش بروید. وقتی از تراموا پیاده شدید، در پشت سرتان ورودی متروی تکسیم قرار دارد. با سوار شدن به متروی تکسیم، در عرض چند ثانیه به تکسیم خواهید رسید 2. با تراموای کاباتاش به چهارراه آکسارای بروید. پس از پیاده شدن در چهار راه آکسارای، به زیر پل هوایی رفته و مسیر خود سمت شمال (بلوار آتاترک) تغییر دهید. پس از طی 30 متر به انتهای پل خواهید رسید. در کنار پل تاکسی های ون پارک شده است که با دو لیره شما را به میدان تکسیم خواهد رساند.


البته مسیرهای دیگری وجود دارد که راه شما را اندکی دور می کند.

سایر اطلاعات درباره هتل:

معمولا به هنگام مراجعه به آژانسهای گردشگری اولین و ارزانترین گزینه برای اقامت در استانبول، هتل توپکاپی است.

اگرچه هتل توپکاپی در نزدیکی خط تراموای کاباتاش و باغچیلار واقع شده است اما کیفیت اتاق، لابی و از همه مهمتر، وضعیت صبحانه و رستوران هتل نامطلوب و فاقد استانداردهای یک هتل سه ستاره است.

سرویس صبحانه این هتل بسیار مختصر است به گونه ای که در سلف سرویس فقط چای، نسکافه، پنیر، کالباس بی کیفیت، کره و مریا و زیتون یافت میشود.

علاوه بر برخورد نامناسب و سرد مسئول پذیرش و کارکنان هتل، دیوارهای اتاق کثیف است. همچنین وسایل اتاقها مستهلک و قدیمی شده اند.

چنانچه به هر علتی خواب ماندید و نتوانستید صبحانه میل کنید، می توانید به رستوران simit seray  در نزدیکی هتل ( جنب ایستگاه تراموا) رفته و صبحانه خوبی میل کنید.

مسافران این هتل چنانچه بخواهند به میدان تکسیم یا خیابان استقلال بروند باید مسیر طولانی تری را نسبت به سایر هتلها طی کنند.

در اطراف هتل توپکاپی، دو هتل فورسیزن و کایا وجود دارد که هتل فورسیزن وضعیت بهتری نسبت به توپکاپی دارد.




















نظرات  (۴۰)

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۲ آرزو اسکندری
به عکسهای شیک این هتل توجه نکنید. هتل دربه داغونه. وقتی میخواهید برید طبقه آخر تو رستوران صبحوانه بخورید باید مواظب باشید زمین نخورید بس که پله هاش مزخرفه. من یک هفته این هتل بودم. تو مهر 91 اگه پول بیشتری دارید برید هتلای سمت تقسیم
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۹ نسرین صباحی
قید این هتل رو بزنید. مدیر وب سایت اطلاعات خو بی از هتل داده. من و همسرم این تهل رو برای سه شب و چهار روز تجربه کردیم اصلا به ما خوش نگذشت
خیلی داغون و کثیف بود. راهروهاش عین مسافرخونه های ناصر خسرو میموند
به عکسای شیک هتل نیگاه نکنین تو واقیعت از این داغونتره
ظاهرا هتلهایی که تو منطقه تقسیم نیستن خیلی خوب نیستن اگه هتلای خوب منطقه آکسارای رو هم بگید خوبه
پاسخ:
سلام جناب رنجبر
در مطالب آتی به همه هتلهای منطقه آکسارای و ینی کاپی اشاره خواهد شد
hotelesh aslan ok nabood. eshtebah kardam va bedoone tahgig in hotel ro gereftam baraye moondan
اگه این هتل کیفیت خوبی هم داشت باز به خاطر محل جغرافیایی که دور از میدون تقسیم هست قابل انتخاب نبود. وقتی هتلت تو مرکز استانبول یعنی میدون تقسیم نباشه خیلی دردسر داری چون از امکانات دور هستی

از عکساش هم پیداست که در حد سه ستاره نیست
شهریور امسال رفتم تو این هتل. همون اول که رفتم تو لابی و راهرو هتل حالم به هم خورد. بخشی از سقف اتاق من نم زدگی داشت و کاغذ دیواری تبله زده بود
هتل کایا خوبه؟
پاسخ:
هتل کایا هتلی سه ستاره هست. در منطقه فندوق زاده. نسبت به هتل توپکاپی یا کچیک، برتری نداره. یه هتل معمولی و نسبتا ساده
مدیر محترم ترکیه آنلاین: نزدیکی به مسجد فاتح و محله فاتیح مزیتش چیه؟
پاسخ:
سلام. مسجد فاتح یکی از مساجد تاریخی ترکیه و از جاذبه های گردشگری استانبول هست. محله فاتح محله مانتو فروشی و لباس زنانه است که برای خرید جنس باکیفیت توصیه میشود.
چه اطلاعات خوبی گذاشتید. ممنون
از اینکه بخش بررسی هتلهای ترکیه رو ایجاد کردید ممنون. اطلاعتی که میدید خیلی مفیده. فقط لطف کنید همه هتلها رو توش بیارید.
یه سئوال از خدمتتون داشتم. تو استانبول یعنس هتل سه ستاره خوب پیدا نمیشه؟ اگه هست معرفی کنید چون قیمتهاشون نسبتا خوبه
پاسخ:
سلام خانم یا آقای عباس زاده
هتلهای سه ستاره نسبتا خوب:
هنل ویلا زوریخ تو منطقه تکسیم
هتل گرند واشنگتن تو منطقه لالعلی
چه زود پاسخ دادید. ممنون از لطفتون.
رستوران هتل به دریا دید داره؟ من این هتل رو برا آخر هفته رزرو کردم. نمیتونم کنسلش کنم. قیمت تور دو شب سه روز روی این هتل خیلی خوب بود. دیگه رزروش کردم. چاره ای نیست.
پاسخ:
با سلام. با اینکه رستوران این هتل در بالاترین طبقه هتل قرار داره اما متاسفانه به دریا دید نداره. امیدوارم سفر به شما خوش بگذره
از راهنماییتون سپاسگزارم
یعنی این هتل هعنوز تلویزون لامپی داره؟ چه هتل عقب مونده ای
مهر پارسال رفتم این هتل ولی تلویزون داشت. از ال سی دی که خبری نبود
سلام دستتون درد نکنه اطلاعات خوبی بود

سلام دوستان
سال 92 به این هتل رفتیم،کف اتاق سرامیک،برای حمام و دستشویی دمپایی یکبار مصرف،که بعد از دوش گرفتن کاملا داغون میشد و باشد کفشای خودتون بپوشین،تلویزیون لامپی، برای خودم بالشت اضافه خواستم بعد از دوساعت بازخواست که بالشت اضافه نمیدیم و برای چی میخواهید و کلی دیگر بالاخره یکی به من دادن.
در کل هتل بدی بود،البته هیچی پول بدی آش میخوری
سلام میخوام درموردهتل تایتانیک سیتی بدانم خوب هست؟
پاسخ:
در شهر استانبول دو هتل با نام تاتتانیک وجود داره.
اولیش حوالی میدان تاکسیم و دومیش هم در منطقه بایرام پاشا قرار داره.
هتلی که در حوالی میدان تاکسیم وجود داره، هتل با کیفیتی است.
البته هتل منطقه بایرام پاشا نیز با کیفیت هست.
سلام من و همسرم برای اقامت 7 روزه هتل توپکاپی رو رزرو کردیم که متاسفانه تازه این اطلاعات رو خوندیم و 24 مرداد پرواز داریم و نمی تونیم لغو کنیم واقعا به این بدیه؟
پاسخ:
با سلام و احترام
از تاخیر در پاسخگویی به سئوال شما عذرخواهی می کنم.
حقیقتش اینه که این هتل کیفیت خوبی نداره. فقط و فقط نزدیکی اون به تراموا تنها مزیت اون محسوب میشه.
ممنون از اطلاعاتی که در اختیار میگذارین
 سلام.خیلی ممنون از راهنماییهای خوبتون.من قصد دارم 4 مهر برای 4 شب به استانبول برم.دنبال یه هتل سه یا چهار ستاره خوب میگردم که هم کیفیت و هم قیمتش مناسب باشه.اگه ممکنه معرفی بفرمایید.البته میخام تو منطقه ای باشه که برا خرید راحت رفت و آمد کنم
پاسخ:
پیشنهاد بنده هتل گرند گولسوی تو منطقه شاهزاده باشی هست. این هتل تازه نوسازی شده و در منطقه خلوتی قرار داره. اکثر هتل های میدان تاکسیم هم خوبه.
سلام
ممکن یه هتل تمیز و مناسب نزدیک به بهترین مراکز خرید که قاعدتا ارزون هم هستند پیشنهاد بدین؟ صبحانه خوب و اینترنت برام کافیه!
نظرتون درباره هتل بیربی چیه؟
پاسخ:
هتل سلطان بهتر از هتل بیربی هست.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۹ اهورا==میسلیمون===سرمچد
سلام
چند توصیه مهم:
1-پنبه جهت پر کردن گوش , بدلیل آژیرهای مکرر آمبولانس های اورژانس نزدیک هتل.
2-صدای جیر جیر ناشی از راه رفتن مسافران بر روی کفپوشهای غیر استاندارد هتل.
3-یک استکان چای 4000 تومان یعنی 3لیر، اگه اهل چای نوشین مکرر هستین ، فلاسک فراموش نشه
4-نداشتن رسیور جهت تماشای شبکه های مورد علاقه تان.
5-عدم تسلط پرسنل هتل به انگلیسی یا فارسی

سلام
فقط اژانس مسافرتئ خودمن تو ایران دونبال سود خودشون هستن واین هتل رو معرفئ میکونن. از جمله اژانس امیدان تو فلکه صادقیه. رکش. دوزد هستن که ایرانئ رو میفروشن به یک ادمهائ گشنه ترکیه. واقعا هیف 
هتل اشغالیه اصلا بدرد نمیخوره محلش خوبه ولی هتل به هیچ وجه خوب نیست صبحانه بیخودی داره، از روزی که وارد شدم تمام بدنم را ساس زده، ایرکاندیشن مشکل داشته، حتی دستمال داخل اتاق که تمام شد گفت باید خودتون از بیرون بخرین ما نداریم!!!! خلاصه اصلا خوب نیست
سلام ...با تشکر از مدیر سایت ...من یه ماه پیش که ترکیه بودم هتل گرند هلاریوم رفتم بهترین هتله اتاق سینگل 800تومان با تور7روزه...این سری ظاهرا قیمتا بالا رفته و اجبارا تاپکاپی رو انتحاب کردم که شده 850 هزینش...ایشالا برگشتم تجربه ی 4 روزه مو واستون میزارام 
سلام,  یعنی اصلا مثل عکس نیست؟ من فردا پرواز دارم, اونجا رو گرفتم
پاسخ:
سلام. این هتل هتل فرسوده ای هست و نیاز به بازسازی دارد. کیفیت هتل با عکسهای وب سایت مطابقت ندارد.

هتل خوبیه نسبت به قیمتش هتل اینجوری تو تهران شبی 150تومان تا 200میدن من سه شب رو 60 دلار پرداخت کردم که شد200هزارتومان یعنی شبی 70تومان تقریبا اونم اتاق یه نفره هم ...
خواهشا میتونید راجع به دیسکوهای آکسارای و کاباره هاش توضیح بدین کجاها بریم واسه تفریحات شبونه که گرونم نیوفته چون بچه ها میگن دزدن اونایی که تو دیسکو هستن جیب زنن و آخرش  دعوا و کتک کاری میشه
پاسخ:
طی سالهای اخیر خیلی از دیسکوهای آکساری به علت اقدامات غیر قانونی مثل فحشا و ... تعطیل شدند. تو استانبول تقریبا کاباره ای وجود نداره. دیسکوهای خیابان استقلال هم نا امن هست.
مرسی از پاسختون  استانبول  سخته شب رو به صبح رسوندن واقعا دبی پاتایا بانکوک شانگهای مسکو اینجوری نیستن اونجا دیسکوهاش عالیه که چرا باید ترکیه اینجوری باشه پس جای خاصی نداره استانبول
پاسخ:
بعد از سال 2010 که اردوغان در رفراندوم پیروز شد فشار بر دیسکوها و مشروب فروشی ها رو زیاد کرد. البته شما میتونید جدیدترین فیلم های روز دنیا رو سینماهای استانبول تماشا کنید. خیابان استقلال تا نیمه شب جنب و جوش داره. قدم زدن در ساحل بشیکتاش و کادیکوی از جمله تفریحات کم هزینه و کم خطره. دیسکوها برای ایرانی ها خیلی امن نیست . ممکنه جیبتون رو خالی کنن.
سلام خدمت همراهان و مدیر محترم سایت .هتل توپکاپی رو 4روز اقامت داشتم خدا روشکر مشکلی نبود.فاصله ش هم تا آکسارای با ترموا 2ایستگاهه .که پیاده رویش هم خالی از لطف نیست 20دقیقه پیاده روی داره که فروشگاهای قشنگی تو مسیر هستن واسه خرید.وایفای که عالی بود واسه صبحونه باید بری طبقه آخر فک کنم طبقه6بود خیلی عالی هستش رو به شهر و مساجد بزرگ استانول میشینی  و صبحونه تو نوش جون میکنی .بعدشم به قول قدیما هر چقده پول بدی همون قد آش میخوری هتله خوبیه نسبت به قیمتش صبحانه اش فقط مختصره نسبت به هتلای 4و 5ستاره ولی خوبه سوسیس پنیر مربا عسل تخم مرغ گوچه خیار ابمیوه چایی قهوه شیر  نون/ما ایرونی ها هم واسه صبحونه همینارو مصرف داریم فقط آژیر آمبولانس اذیت میکرد که اونم زیاد مهم نیست .یه شبم رفتیم کشتی واسه شب ایرونی که جای تک تکتون خالی بود 

این هتل زیر صفر است خیلی دربه داغون است من سال 94 آنجا بودم خیلی صبحانه و خیلی پرسنل بی ادب داره اصلا تمیز کردن رو باید

بی خیال شی.

من 3سال پیش رفتم الانم باز همونجا رزرو کدم خیلی پشیمونم :(


۰۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ مهرداد عطاری
سلام
ادم تو خیابون وسطه اکسارای بخوابه ولی این هتل نیاد
گفته بودن ضعیف ولی نه دیگه کثافت
مبلهای لابی تماماً پاره
نظافت هتل داغون
اطاقها کثیف
اینترنت فقط تو لابی با سرعت١٢٨
برخورد پرسنل انگار اومدی جاشونو تنگ کردی
هنوز صبحانشو نخوردیم ولی میدونم اونم حرفی برای گفتن نداره
به تمام دوستان پیشنهاد میکنم اگه به استانبول میاید اصلاً این هتل رو انتخاب نکنید
۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ هتل های استانبول
سلام یکی از بهترین سایت های ترکیه اینجاست 
هتل که نمیشد بهش گفت... 
این رو هم در نظر بگیرید که به مقدار پولی که پرداخت کردین آش خوردین... مثل شخص بنده... :))
 پیشنهاد میکنم با عوامل تدارکاتش دوست شید خیلی به درد بخورن ما که گرسنه نموندیم اصلا...
با تشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">