ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: هواپیمایی ترکیه با افزایش تعداد پروازهای مستقیم به عدن در صدد است، تحت پوشش تجاری و جهانگردی تروریست‌هایی را که از سوریه بازگشته اند، به یمن منتقل کند.



به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الیوم السابع، منابع آگاه یمنی به خبرگزاری رسمی این کشور اطلاع دادند، هواپیمایی ترکیه با افزایش تعداد پروازهای مستقیم خود به عدن درصدد است، تروریست هایی را که از سوریه بازگشته اند به یمن منتقل کند.

بنابر اعلام این منابع، ترکیه با این اقدام در صدد است تجریه سوریه و عراق را این بار در یمن به اجرا در آورد، زیرا پیش از این نیز تحت عناوین مختلف روند ورود تروریست ها به عراق و سوریه را تسهیل می کرد.

ترکیه این اقدام را تحت پوشش تبادل تجاری و نیز آشنایی با اماکن تاریخی و توریستی یمن انجام می دهد.

این منابع با اشاره به اینکه پرواز هواپیماهای ترکیه به یمن از اکتبر 2012 به سه پرواز در هفته افزایش یافته و در پایان این ماه به چهار پرواز رسید، افزودند: درگیری های چند سال اخیر در ابین و شبوه برای جمع کردن تروریست های خارجی و داخلی به جنوب یمن ایجاد شد تا این تروریست ها از آنجا با هواپیماهای ترکیه به سوریه منتقل شوند.

خبرگزاری یمن روز گذشته اعلام کرد خطوط هوایی ترکیه چند روز پیش اعلام کرد در نظر دارد از 30 مارس آینده به منظور افزایش سطح مبادلات تجاری و جهانگردی، تعداد پروازهای مستقیم به فرودگاه بین المللی عدن را به هفت پرواز در هفته افزایش دهد و به عبارت دیگر هر روز یک پرواز مستقیم وجود داشته باشد.

اما یک منبع در شرکت هواپیمایی غیرنظامی ترکیه از افزایش تعداد پروازها به عدن آن هم در بحبوحه اوضاع امنیتی جنوب این کشور ابراز شگفتی کرد.

شرکت خطوط هوایی ترکیه در سال گذشته 618 پرواز به یمن داشت و در جریان آن 18 هزار و 968 مسافر جابه جا شدند.


نظرات  (۱)

از این حکومت عوضی ترکیه هیچی بعید نیست.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">