ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

رهبر شیعیان ترکیه: در کنار حزب الله هستیم

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: رهبر شیعیان ترکیه با محکوم کردن حمله تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله گفت: ما در کنار حزب الله هستیم، جبهه ای که با طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی مبارزه می کند.



به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری شیعیان ترکیه ( زینبیه) ، شیخ صلاح الدین اوزگوندوز رهبر شیعیان ترکیه حمله شرورانه ای را که رژیم صهیونیستی انجام داد به شدت محکوم کرد.

وی با آرزوی رحمت و مغفرت برای شهدای حزب الله و ابراز همدردی با مردم لبنان گفت: هر کدام از این سربازان بسیار مهم و در واقع یک قهرمان هستند. همه آنها زندگی را برای اسرائیل غیرقابل تحمل کرده و شکست ناپذیری اسرائیل را از بین برده اند.

'اوزگوندوز' گفت: 'ما در طرف حزب الله هستیم، جبهه ای که با طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا و اسرائیل مبارزه می کند. این همان جبهه ای است که برای وحدت و کرامت مسلمانان مبارزه می کند.

رهبر شیعیان ترکیه اضافه کرد: در آغاز جنگ سی و سه روزه نیز صهیونیستها تصور می کردند که در کمتر از یک هفته، جهانی بدون حزب الله خواهند داشت. با این حال، شکستی مفتضحانه در این جنگ نصیبشان شد.

وی تاکید کرد: در واقع، حتی اگر شماری از سربازان حزب الله شهید شوند، تعداد بیشتری از پی آن شهدا بر می خیزند.

جهاد مغنیه و چند تن از نیروهای حزب الله در حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره در بلندی های جولان سوریه به شهادت رسید.

بر اثر حمله موشکی ارتش صهیونیستی به قنیطره سوریه ، 6 تن شهید و یک کودکی زخمی شده است. جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه و « محمد عیسی» از فرماندهان میدانی حزب الله هستند که در این حمله به شهادت رسیدند.


۹۳/۱۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">