ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: باید پیش از هر چیزی به ملی پوشان کشورمان خسته نباشید بگویم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بستند. بازیکنان جوان ما در مقابل عراق تلاش خود را کردند ولی در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم.


به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی درگفت و گو با یکی از شبکه های رادیویی، افزود: وی ادامه داد: ژاپن هم مقابل امارات بازی را درضربات پنالتی واگذارکرد اما اگر این بازی را مشاهده کردید، متوجه شدید که ژاپن مستحق پیروزی با اختلاف 5 گل بود و این نشان می دهد یک تیم برای موفقیت در تورنمنت های این چنینی باید شانس هم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد مصاحبه ای که با یکی ازرسانه ها انجام داده و به شدت مورد انتقاد کی روش قرار گرفته است، گفت: اولا که من این مصاحبه را با دوربین شبکه خبر بعد از بازی با راه آهن انجام دادم و دلیلم هم این بود که فکر می کردم بحث های دایی جان ناپلئونی در عصر ارتباطادت دیگر تمام شده است.

وی تصریح کرد: اینکه من گفته ام یک تیم باید برای قهرمانی در مسابقات شانس هم داشته باشد روحیه تیم را باید برهم بریزد؟ آیا چنین مسایلی افکار دایی جان ناپلئونی نیست؟ تیم ما درجام ملت ها به شکلی بازی کرد که در جام جهانی به میدان می رفت.

وی اظهارکرد: تیم ملی در این مسابقات برای زمانی که عقب می افتاد پلن B نداشت ، البته می دانم که ممکن است برخی دوستان از حرفهای من ناراحت شوند. از من ایراد می گرفتند که چرا گل هایتان را از سمت راست وارد دروازه حریفان می کنید و برای همین مساله بیش از 30 مقاله برعلیه من نوشتند اما من هیچ گاه پاسخ دوستان را ندادم.

قلعه نویی تاکید کرد: اگر کی روش 2 سال است در مورد زیر ساخت های فوتبال ایران صحبت می کند من 10 سال قبل این حرف ها را می زدم و می گفتم باید کشوری مثل ترکیه را برای پیشرفت فوتبال خود الگو کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: چرا استفاده از ضربات ایستگاهی برای آقایان خوب است اما برای من بد؟ آقایان می گویند ما بازی تدارکاتی کم داشتیم اما آیا نمی توانستند به جای برگزاری اردو بازی دوستانه انجام دهند. همین مربی عراق 40 روز است که تیم خود را تحویل گرفته اما می بینیم که موفق است. باید ازکفاشیان تشکرکنم که از کادرفنی خود به این خوبی حمایت می کند و نباید از او که حالا یک مدیر فوتبالی شده است اینگونه انتقاد شود.

وی افزود:اگر آقایان کل لیگ را مثل جام جهانی می دیدند قطعا امروز موفق تر بودیم. چرا امید ابراهیمی نباید برای تیم ملی به میدان برود یا نوری و خلعتبری که می توانستند در فاز تاکتیکی گره های ما را باز کنند در ترکیب تیم حضور نداشته باشند.

۹۳/۱۱/۰۴

نظرات  (۳)

تو چیکاره حسنی که درباره فوتبال ایران نظر میدی؟ گروهبان قندلی
ایرانیها اجنبی پرستن اگه به امیرخان فرصت میدادن امروز قهرمانی دست ما بود
امیر قلعه نوییه سرور هرچ لنگیه
امیر قلعه نوییه سرور هر چی لنگیه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">