ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

گرانترین خانه ترکیه به فروش گذاشته شد!

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: این روزها یک ویلای ساحلی بسیار لوکس و البته به نوعی تاریخی در کنار تنگه استانبول به فروش گذاشته شده است که قیمت ان به قول ترکها به حدی بالا است که حتی آنهایی که بسیار ثروتمند هستند از شنیدن آن "تب خال" می زنند.

100 milyon avroluk yalıya Katarlı talip

این قبیل ویلاهای ساحلی در ترکیه به یالی (YALI) موسوم است و مشهورترین انها در دو طرف تنگه بسفر استانبول جای گرفته اند.

شما حتما در برخی از سریالهای ترکیه تعدادی از این ویلاها را مشاهده کرده اید. البته تنها کرایه یک روزه برخی از این ویلاها برای فیلمبرداری ممکن است بیش از ۱۰ هزار دلار باشد.

اما یکی از یالی هایی که تاکنون کمتر کسی وارد ان شده و موفق به تهیه عکس از آن شده است یک یالی بسیار بسیار گران قیمتی است که در سال ۱۸۸۰ ساخته شده و مجددا در سال ۲۰۰۰ نوسازی شده است.

درون این یالی به سبک معماری عثمانی تزیین شده و دربرگرینده هدایای سلطان عبدالحمید دوم به پسرش نیز هست و از این لحاظ دارای ویژگی تاریخی خیره کننده ای می باشد.

ویلای ساحلی مذکور ۱۵ روز پیش به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو به فروش گذاشته شده است.
این ویلای سه طبقه دارای ۳۶۳۳ مترمریع زیربنا، ۲۰۸۲ متر مربع زمین، ۶۴ اتاق، ۴ سالن ،۸ حمام و اسکله کشتی است.

فروشنده این ساختمان مدعی است که این ویلا می تواند میزبان پادشاهان، روسای جمهور و همچنین برترین های دنیای هنر و سرمایه شود.

این فروشنده همچنین تذکر داده که افراد متقاضی خرید می باید نخست توافق نامه ای امضا کنند و یک هفته پس از امضای این توافق نامه و بررسی قدرت خرید فرد فرد آنها، امکان رویت درون ساختمان برای آنها فراهم شود.

خاطرنشان می شود گرانترین خانه در امریکا، خانه ای در شهر فلوریدا است. این خانه که “کاخ سلطنتی” (Le Palais Royal) نام دارد به سبک فرانسوی طراحی شده و در ساحل هیلزبرو در فلوریدا واقع شده است و مساحت زمین آن به بیش از ۱۸ هزار متر مربع می رسد. این کاخ یازده اتاق خواب، هفده حمام و یک سینما با هجده صندلی دارد و در پارکینگ آن ۳۰ خودرو جای می گیرند. مساحت استخر این خانه نیز بیش از ۱۳۰۰ متر مربع است. قیمتی که برای این خانه تعیین شده ۱۳۹ میلیون دلار است.


نظرات  (۳)

ستونهای این وبلا از طلاست؟ چه خبره بابا
اینقدرم ارزش نداره
منبع خبرتون نامعلومه!!!!!!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">