ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

پاسخ نشریه طنز ترکیه به «شارلی»+کاریکاتور

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: نشریه طنز «کاف کاف» در ترکیه، با استفاده از سلاح کاریکاتور، به اهانت‌های شارلی ابدو پاسخ داد.

خبرگزاری شفقنا آورده است: در حالی که بسیاری از رهبران اسلامی و فرهیختگان جهان اسلام از مسلمانان می‌خواهند از واکنش های تند و احساسی به ماجرای اهانت نشریه فکاهی و فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام، خودداری کنند و با تحمل این موضوع، به جنگ اهانت‌کنندگان بروند، یک نشریه ترکیه‌ای با سلاح کاریکاتور به جنگ این نشریه موهن پاریسی رفته است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، نشریه طنز «کاف کاف» تلاش کرده با همان سلاح و زبان شارلی ابدو یعنی طنز و هجو به جنگ اهانت‌کنندگان برود. کاریکاتوریست‌های جوان «کاف کاف» - که تنها نشریه طنز با رویکرد اسلامی در ترکیه است - صفحه اصلی این نشریه را به تصاویری از اقوام اسلامی اختصاص دادند که هرکدام با شکل و شمایلی خاص به دفاع از کشور، هویت و پیامبر خود می‌پردازند. فرد مصری این طرح، زنجیر بر دست دارد و فرد فلسطینی نیز با دست و رویی شکسته و خونین مشاهده می‌شود.

نشریه کاف کاف آخرین شماره خود را با زبان فرانسوی در صفحه نخست شروع کرده است. در شماره جدید این ماهنامه، مسلمانانی از چین، عراق، سوریه و افغانستان نیز حضور دارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">