ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: شهردار آنکارا اعلام کرد که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی(موساد)، او را به خاطر انتقادهایش از این رژیم، به مرگ تهدید کرده است.


به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری، «ملیح گوکچک» روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری 'بیاض' ترکیه افزود: ملت ترکیه بداند هرگونه آسیبی که به من وارد شود موساد مسئول آن است.

شهردار آنکار خاطرنشان کرد: مهم نیست چه کسی و چگونه عملیات علیه من انجام دهد، مهم آن است که طراح آن موساد است.

وی افزود: شاید سازمان یادشده از طریق برخی مزدورانش طرح خود را علیه من اجرا کند اما شما بدانید که ملیح گوکچک توسط موساد کشته شده است.

گوکچک شهردار کلان شهر آنکارا و از مسوولان بلندپایه حزب حاکم 'عدالت و توسعه' ترکیه به تازگی گفته بود: در پشت پرده حملات پاریس، موساد قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجلس و سنای فرانسه طرح شناسایی فلسطین را تصویب کرده بودند و دولت فرانسه نیز از شناسایی فلسطین حمایت می کرد، گفت: اسرائیل از این مساله ناخرسند بود.

شهردار آنکار ادامه داد: 'اسرائیل نمی خواهد وضعیت فرانسه (در تصویب شناسایی فلسطین) در دیگر کشورهای اروپایی نیز تکرار شود.'

از سوی دیگر 'رجب طیب اردوغان' رییس جمهوری ترکیه نیز در پی حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تظاهرات ضدتروریسم در پاریس گفته بود: نتانیاهو با چه جرات و رویی در این تظاهرات شرکت می کند؟

از سوی دیگر احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه نیز در پاسخ به پرسشی درباره حضور 'بنیامین نتانیاهو' در راهپیمایی پاریس گفت: نتانیاهو در پاریس منزوی بود؛ تروریست ها در پاریس جرم ضدبشری مرتکب شدند؛ نتانیاهو نیز به عنوان رییس دولتی که کودکان را در غزه به قتل رسانده و در هر فرصتی فلسطینیان را به قتل می رساند، مرتکب جرم ضدبشری شده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">