ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: گروهی با تجمع در مقابل مسجد سلطان فاتح استانبول با برگزاری مراسم ختم برای برادران کواشی که گفته می شود عاملان حمله به نشریه شارلی ابدو بودند، نماز میت خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پس از فراخوان اینترنتی در ترکیه، گروهی در اطراف مسجد فاتح استانبول تجمع کرده و در این مسجد برای برادران کواشی، که پلیس فرانسه مدعی است کارت شناسایی خود را در محل حمله به ساختمان شارلی ابدو جا گذاشته اند، نماز میت غیابی خواندند.

این هواداران و حامیان گروه های تکفیری، در شرایطی مدعی حمایت از ساحت رسول اکرم (ص) شدند که عموم مسلمانان جهان از آنها و تکفیری ها نفرت دارند و حتی، غربی ها نیز می دانند که تکفیری ها بزرگترین لطمه را به چهره اسلام وارد کرده اند.

مجلس ختم

یکی از شعارهای راهپیمایان که بلندتر از دیگر شعارها خوانده می شد، این بود "ما همه سعید کواشی" هستیم.این شعار علاوه بر اینکه از سوی راهپیمایان فریاد زده می شد،روی پلاکاردی حمل می شد.

مجلی ختم ترکیه

در این تجمع که با شعارهای تندی علیه اسلام ستیزی های اروپا همراه بود، پلاکاردی با عکس "اسامه بن لادن"حمل می شد که ضمن دفاع از عمل عاملان حادثه پاریس، ادامه اقدامات توهین آمیز علیه مسلمانان را محکوم می کردند.

تجمع در ترکیه

در اردن نیز گروهی برای برادران کواشی و در اعتراض به اقدامات توهین آمیز  نشریه شارلی ابدو تجمع کردند.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">