ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

23 هزار تروریست در ترکیه درمان شدند

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: وزارت بهداشت و درمان ترکیه تعداد تروریستها و شبه نظامیانی را که در سوریه علیه دولت این کشور می جنگند و در ترکیه تحت مداوای پزشکی قرار گرفته اند را 23 هزار و 166 نفر اعلام کرد.




به گزارش روز سه شنبه ایرنا از انکارا، 'محمد موذن اوغلو' وزیربهداشت و درمان ترکیه در پاسه به سوال 'محمد تانال' نماینده مردم استانبول از حزب 'جمهوریخواه خلق' در مجلس ترکیه این مطلب را اعلام کرد.

موذن اوغلو گفت: از شروع ناآرامیهای سوریه تاکنون 12 هزار و 748 سوری در استان حاتای، 5815 سوری در استان کیلیس، دو هزار و 803 سوری در استان شانلی عرفا، یک هزار و 724 سوری در غازی آنتپ و 77 سوری در عثمانیه تحت درمان قرار گرفته اند.

تانال در سوال خود تعداد اعضای داعش که در ترکیه تحت درمان قرار گرفته اند را نیز پرسیده بود که این سوال از سوی وزیر بهداشت و درمان ترکیه بدون پاسخ باقی ماند و وی تنها به این پاسخ که این سوال در حیطه اختیارات وزارت متبوع وی نیست، بسنده کرد.

در حال حاضر یک میلیون و 650 پناهجوی سوری در ترکیه بسر می برد .

برای پناهجویان سوری در 10 استان ترکیه 22 اردوگاه شامل اردوگاههای چادری شامل 35 هزار و 525 قطعه چادر و شهرکهای کانتینری شامل 221 هزار و 930 کانتینر احداث شده است.

در ماههای گذشته در برخی رسانه های ترکیه ادعاهایی در مورد تاسیس یک بیمارستان مختص اعضای زخمی گروههای النصری و داعش در خاک ترکیه مطرح شده بود.


۹۳/۱۰/۲۳

نظرات  (۱)

بله 3-4 میلیون سوری پناهنده در ترکیه و لبنان و اردن همه و همه تروریست هستند.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">