ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:  با افزایش مسافران ایرانی علاقه‌مند به سفرهای خارجی، تعداد قابل توجهی از ایرلاین های غیرایرانی برنامه جدی و منظمی را برای جذب این مسافران آغاز کرده‌اند و همین چند روز پیش بود که رسما اعلام شد 27 ایرلاین خارجی در ایران مشغول فعالیت بوده و پروازهای منظمی را از تهران یا برخی شهرهای دیگر کشورمان به مقصدهای مختلف اجرایی کرده‌اند.


THY, israil'e en çok yolcu taşıyan şirket


به گزارش ایسنا به نقل از «صبحانه‌آنلاین»، در میان مقاصد مذکور، کشور ترکیه و به‌خصوص شهر استانبول از جایگاه خاصی برخوردار بوده و ماهانه هزاران ایرانی برای گردش و خرید به این شهر سفر می‌کنند و به همین خاطر ایرلاین های ترکیه نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای را جهت جذب این مسافران پیاده می‌کنند که در این میان، هواپیمایی «ترکیش ایرلاین» بیشتر سهم را داراست.

اما شرکت‌های ایرانی بسیاری نیز تلاش دارند در این مسیر، رقابت خوبی را با ایرلاین‌های ترکیه‌ای داشته باشند که به دلیل هواپیماهای مدرن‌تر و حمایت‌های خوبی که دولت ترکیه از این ایرلاین می‌کند، کار برای ایرلاین‌های ایرانی سخت است و نیاز بود تا دولت، زمینه رشد و کسب درآمد بیشتر را برای آنها فراهم کند.

به همین خاطر، سازمان هواپیمایی کشور به عنوان نماینده رسمی دولت در این حوزه دست به کار شد و در اقدامی قابل تقدیر، به ترکیش ایرلاین دستور داد تعداد پروازهای خود را به ایران کاهش دهد تا فضا برای حضور جدی‌تر شرکت‌های ایرانی فراهم شود.

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر ترکیش ایرلاین به آژانس‌های مسافرتی ایرانی، رسما اعلام شده است که از تاریخ 14 دی‌ماه سال جاری 6 فرکانس از پروازهای استانبول این شرکت کاهش یافته است که 4 فرکانس مربوط به پروازهای استانبول- تهران- استانبول و 2 فرکانس مربوط به پروازهای استانبول- کرمانشاه- استانبول است.

پروازهای باطل‌شده مربوط به روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در مسیر استانبول - تهران و یکشنبه و سه‌شنبه در مسیر استانبول به کرمانشاه است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت بهتر ایرلاین‌های ایرانی، مسافران ایرانی ترجیح بدهند پروازهای خود به این مقصد یا دیگر کشورها را با ایرلاین‌های وطنی انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">