ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

حمله به مخالف اصلی اردوغان با لنگه کفش

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ
کمال کلیچدار اوغلو ( رئیس حزب جمهوری خلق) با پرتاب لنگه کفش مورد حمله قرار گرفت.


به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی هنگام سخنرانی  اصلی ترین مخالف اردوغان در در ترکیه، یکی از معترضان کفش خود را به سمت وی پرتاب کرد.

در نشستی که با حضور کمال قلیچداراوغلو، شماری از بازنشسته ها و نمایندگان رسانه ها و مطبوعات در هتلی در آنکارا برگزار شده بود، یک شهروند ترک به نام یونس امره وارد سالن محل برگزاری نشست شد و کفش های خود را به طرف رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه پرتاب کرد و فریاد می‌زد: حقوق کارگران و بازنشسته‌ها را ندادید. عدالت اجتماعی کجاست؟ لعنت به همه شما!

 این معترض جوان نتوانست کفش خود را به درستی به سوی رهبر این حزب اپوزیسیون پرتاب کند و در حالی که تلاش می‌کرد تا کفش دیگری را پرتاب کند، توسط نگهبانان و محافظان بازداشت شد. پس از دستگیری این مرد جوان، قلیچدار اوغلو به محافظانش گفت که به وی آسیب نزنند. این مرد پس از بازداشت توسط پلیس بازجویی می‌شود.

قلیچدار اوغلو که از منتقدان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه است، در پاسخ به سوالی در رابطه به این حادثه گفت: من هم مانند شما اطلاعی ندارم.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">