ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: هاآرتص نوشت با وجود تنش در روابط سیاسی میان ترکیه و اسرائیل، شرکت های هواپیمایی ترکیه رتبه نخست پرواز و جا به جایی مسافران اسرائیلی را در میان دیگر شرکت های هواپیمایی که مسیرهای پروازی در اسرائیل دارند، به خود اختصاص داده است.




این پایگاه اینترنتی در شماره امروز خود نوشت، بر اساس گزارشی که مقامات فرودگاه های اسرائیل منتشر کرده اند، خطوط هوایی ترکیه بیشتر از دیگر خطوط هوایی خارجی مسافران اسرائیلی را جابه جا کرده اند و حضور گسترده خطوط هوایی ترکیه در اسرائیل در حالی گزارش می شود که در سال های گذشته روابط میان اسرائیل و ترکیه پرتنش بوده است.

در سال گذشته هواپیماهای مسافربری ترکیه ششصد و نود هزار مسافر را از طریق فرودگاه بین المللی بن گورین به داخل یا خارج از اسرائیل جابه جا کرده اند. با مقایسه جا به جایی پانصد و هشتاد و دو هزار و هشتصد مسافر در سال 2013، میزان تمایل استفاده از ناوگان هوایی ترکیه در اسرائیل در سال 2014 نوزده درصد افزایش را نشان می دهد. با مقایسه امار پروازها با هواپیماهای ترکیه در سال 2012 و 2013 می توان افزایش شصت درصدی را شاهد بود.


شرکت هواپیمایی ال عال که حامل پرچم اسرائیل است همچنان رتبه نخست جا به جایی مسافر را حفظ کرده است. این شرکت هواپیمایی در سال 2014 چهار میلیون و ششصد هزار مسافر را جا به جا کرده است. با این وجود در مقایسه با سال 2013 فقط هشت و شش دهم درصد رشد را نشان می دهد.


در میان خطوط هوایی خارجی که در اسرائیل پرواز دارند، شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان پس از ترکیه رتبه دوم را دارد. در سال 2014 این شرکت هواپیمایی سیصد و هشتاد و پنج هزار مسافر را جا به جا کرده است.
در سال 2014 چهارده میلیون و دویست هزار مسافر از فرودگاه بن گورین پرواز داشته اند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">