ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: ک هفته است که شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهراء در شمال غرب حلب سورریه زیر شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین حملات گروه‌های تروریستی قرار دارند. در این یک هفته، نیروهای مدافع شهر که در قالب کمیته‌های شهر سازماندهی شده‌اند، موفق به دفع حملات گسترده تروریست‌های وهابی شده و خسارات‌‌ سنگینی نیز بر آنها وارد کرده‌اند.


به گزارش «تابناک»، دو شهر شیعه‌نشین نبل و الزهراء که در نزدیکی مرزهای ترکیه قرار داشته و عملاً به هم چسپیده‌اند، از زمان شروع ناآرامی‌ها در سوریه به خصوص پس از حمایت دولت ترکیه از گروه‌های مسلح در شمال این کشور به سرعت در محاصره گروه‌های مسلح قرار گرفتند و به جرم شیعه بودن، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

از ابتدای درگیر‌ی‌ها تاکنون، بیش از یک هزار نفر از مردم این دو شهر به شهادت رسیده و هزاران نفر از آن‌ها نیز به دلیل مشکلات بسیار ناچار به مهاجرت از خانه و کاشانه خود شده‌اند. مردم نبل و الزهراء که به نماد مقاومت در سوریه تبدیل شده‌اند، در ‌سه سال گذشته با سخت‌ترین محاصره ممکن مواجه بوده و هستند؛ چه از نظر غذایی و چه دارویی. گزارش‌هایی که از این دو شهر می‌رسد، حکایت از آن دارد که کمبود مواد غذایی و دارویی در طول حملات یک هفته گذشته تروریست‌های مورد حمایت ترکیه و قطر بیداد می‌کند و به ‌رغم همه این مشکلات مدافعان شهر با شجاعت تمام در برابر هجوم وحشی‌های چچنی، داغستانی، ازبک، ترک و عرب مقاومت می‌کنند.

بر اساس شواهد موجود، دستور حمله به دو شهر شیعه‌نشین نبل و الزهراء به صورت مستقیم توسط رئیس جمهور ترکیه به تروریست‌های النصره‌ای صادر شده است و تروریست‌های قفقازی که با کمک سازمان اطلاعات این کشور راهی شمال سوریه شده‌اند، نقش اصلی را در سازماندهی این حملات داشته و دارند.

رجب طیب اردوغان که سه سال پیش گفته بود، وضو گرفته تا به همراه برادرانش ـ تروریست‌های داعشی و النصره‌ای ـ در مسجد اموی دمشق نماز بخواند، امروز صدای چکمه‌های ارتش سوریه و مجاهدان متحد را در فاصله نه چندان دوری از مرزهای مشترک می‌شنود که دارند شهر حلب را و هزاران تروریست بی‌وطن را در آن به دام می‌اندازند.

حزب حاکم عدالت و توسعه که هیچ دستاوردی از نبردهای چند سال گذشته در سوریه به دست نیاورده و با ندانم کاری‌های خود عملاً این کشور را به مرکز و پناهگاه ده‌ها هزار تروریست بین‌المللی تبدیل کرده است، در پی شکست‌های متوالی در جبهه‌های مختلف و برای نجات ‌شهر حلب از محاصره، دست به کار شده است تا به زعم خود هم از ایران انتقام بگیرد و هم مانع از سقوط حلب شود.

تروریست‌های النصره‌ای ـ که آنکارا حاضر نیست آن‌ها را تروریست خطاب کند ـ با کمک و حمایت تسلیحاتی و مالی دولت ترکیه از یک ماه پیش اقدام به بیرون کردن بقایای ارتش آزاد در مناطق مختلف شمالی سوریه به خصوص استان ادلب کردند، این تروریست‌ها به صورت خاص با حمله به مراکز حضور گروهک مسلح جبهه انقلابیون سوریه به فرماندهی جمال معروف که متحد آمریکا و عربستان به شمار می‌رود، مناطق تحت تصرف آن‌ها را به کنترل خود درآورد و بسیاری از سران آن‌ها را اعدام یا دستگیر کرد تا به این تربیت راه برای حمله به شهرهای نبل و الزهراء فراهم شود.

این روز‌ها اردوغان در کاخ ۸۰۰ میلیون دلاری خود نظاره‌گر حملات خونین تروریست‌ها به این دو شهر شیعه‌نشین است. او که جرات ندارد‌ مستقیم وارد سوریه شود و مانند اسلافش که به «ینی‌چری‌ها» متوصل می‌شدند، دست به دامان تروریست‌های خارجی برای پیشبرد اهدافش شده، انتظار دارد ‌نبل و الزهراء به دست آن‌ها بیفتد تا انتقام سختی از ایران و شیعیان بگیرد.

اردوغان و ارتشش که پوشالی بودنش بر همه آشکار است و تاکنون جرأت نکرده آشکارا وارد سوریه خسته از جنگ شود و همواره خواهان ورود ناتو به دایره نبرد‌ها هست، تنها و تنها از چشم غره ایران واهمه دارد. در سه سال گذشته ایران به صورت آشکار زبده‌ترین ژنرال‌هایش را به سوریه فرستاد تا به ارتش سوریه کمک کنند و همین کمک‌ها هم متحد راهبردی تهران را در برابر توطئه خانمان‌سوز ترکی ـ عربی نجات داد؛ اما ترکیه همواره‌ مخفیانه و دزدکی وارد سوریه شده و می‌شود و دزدانه‌تر از آن سیاست‌های شوم خود را برای نابود کردن این کشور به پیش می‌برند.

سران حزب عدالت و توسعه که رفتار و گفتارشان به شدت با هم متضاد است و به هیچ عنوان صداقت ندارند، این روز‌ها کمر به قتل عام مردم نبل و الزهراء بسته‌اند. آن‌ها می‌خواهند با عبور از جنازه‌ مدافعان این دو شهر راه کمک به تروریست‌های تکفیری ـ وهابی النصره، گروهک تروریستی «خراسان» و تروریست‌های قفقازی فعال در شمال سوریه را فراهم کنند.

سران آنکارا به خوبی می‌دانند که صدای چکمه‌های مدافعان حریم اهل بیت (ع) که این روز‌ها در عراق و سوریه گوش وهابیون را کّر کرده است، در صورت لزوم برای تکمیل فرمان، مرزهای دیگر را هم درخواهد نوردید، ایران برای حفظ منافع ملی خود از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد. تهران نشان داده که در حمایت از متحدانش سنگ تمام می‌گذارد و تمام تلاش‌ها برای ناکام کردن حرکت مردم ایران برای تکمیل مسیری را که برای رسیدنش اراده کرده‌اند، ‌نابود خواهد کرد.

نظرات  (۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ترکیه انلاین متعصب کور بی وجدان انسان نما تروریست مدافع قاتل.
در اینکه ب همهراهذ برادرانمان در مسجد اموی دمشق نماز خاهیم خاند شکی نیست و شک نکنید.زیرا وعده الهی است که هیچ ظلمی باقی نمی ماند.انروز که این ******* **** **** بشار اسد ***** ب دار مجازات اویخته شود دیدنیست چهره طرفداران جور و ظلم و فساد .
دوست عزیز این گزارش مال تابناکه که همچین اخباری ازش بعید نیست و متاسفانه ترکیه انلاین هم فقط کار جمع آوری را انجام میدهد.
ولی در کل با شما موافقم متاسفانه به اندازه ای که اسد با بمباران مردم بیگناه را کشته تروریستهای داعشی نکشتند و هر دو گروه به سزای اعمالشون خواهند رسید.
پاسخ:
دوست گرامی جناب آقای هادی
فرمایش شما درست است. این خبر از تابناک بازنشر شده اما ترکیه آنلاین خبر اختصاصی نیز داره که بعضا در برخی از سایتهای دیگه بازتاب داده میشه. زمانی که خبری رو تابناک زده عقل سلیم حکم میکنه که اونو رو بدون جهت گیری باز نشر بدم. البته بنده خبرهای خوب ترکیه رو هم کار کردم. اگه به دقت بررسی کنید عرض بنده رو تایید خواهید کرد.
امان از دست این ترکیه و طرفدارانش نظیر داعش و .... . دور نخواهد بود که داعش و النصره به زباله دان تاریخ رفته و مجاهدین واقعی اسلام سرزمین شام را از چنگال این انسان خوارها نجات دهند. به امید روزی که ترکیه نیز توسط مجاهدین واقعی اسلام از چنگال نئوعثمانی ها نجات یابد.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">