ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: 'صلاح الدین اوزگوندوز' از رهبران شیعیان استانبول با عنوان اینکه آنکارا باید با دولت دمشق مناسبات خود را بهبود بخشد ، گفت: بهترین همسایه برای ترکیه در سوریه نظام بشار اسد است.




به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری شیعیان ترکیه (زینبیه) ، یکی از رهبران شیعیان استانبول در سخنرانی خود در مسجد زینبیه با اعلام این مطلب افزود: آیا جنایتکاران داعشی همسایه بهتری برای ترکیه خواهند بود.

وی با اشاره به جنایات گروههای تروریستی ضد نظام سوریه افزود: اکنون همه جهان فهمیده است که گروههایی از جنس داعش از عناصر تروریست و قاتل تشکیل شده و بی رحمانه در سوریه زنان و کودکان و افراد بیگناه را می کشند.

'اوزگوندوز' گفت : اقبالی را که بر روی اشک چشم و خون انسانهای بیگناه استوار است ، نمی خواهیم ، منفعتی که با حمایت از تروریستها به دست می آید. ما اعلام می کنیم که دوست نداریم تروریستها در سوریه همسایه ترکیه شوند و تاکید داریم که بهترین همسایه برای ترکیه در سوریه نظام بشار اسد است.

رهبر شیعیان استانبول افزود: اگر اشتباهی در مورد تحولات سوریه صورت گرفته و اگر محاسبه غلطی انجام شده باید از آن بازگشت و توصیه ما این است که روابط آنکارا با دولنت بشار اسد باید بهبود یابد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">