ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب استانبول با حضور موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران آغاز بکار کرد.


به گزارش روز یک شنبه گروه فرهنگی ایرنا، در این دوره از نمایشگاه، 850 ناشر داخلی و خارجی شرکت دارند که بخش بین الملل آن شاهد حضور 20 کشور از قبیل ایران، چین، آلمان و عربستان است.

براساس گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، در این نمایشگاه به موضوع یکصد سال سینمای ترکیه پرداخته می شود.

نویسنده افتخاری این دوره ' آتیلا دورسای' است و برنامه های متنوعی درباره این موضوع در نظر گرفته شده است.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از 200 برنامه جنبی اجرا خواهد شد و در کنار نمایشگاه بیش از یک هزار اثر هنری از هنرمندان ترکیه ای نیز عرضه می شود.

مهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه کشور مجارستان است.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشومان در این دوره از نمایشگاه با در اختیار داشتن غرفه ای به مساحت 21 متر مربع حضور دارد.

از برنامه های این موسسه در این دوره از نمایشگاه، می توان به عرضه و نمایش بیش از 250 عنوان کتاب در زمینه کودک ونوجوان، شعر، داستان، هنر، ایرانشناسی، آموزش زبان فارسی، آموزش خط، مینیاتور و همچنین معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد.

مجموعه ای از کتاب های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و نیز انتشارات الهدی جهت فروش رایت در غرفه موسسه نمایشگاهای فرهنگی ایران عرضه می شود.

این موسسه همچنین هم زمان با برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول، نشست هم اندیشی با ناشران ترک علاقمند به نشر آثار ایران و رونمایی از ترجمه ترکی رمان 'مسابقه دات کام' را در غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار می کند.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول از تاریخ هشتم تا یازدهم نوامبر 2014 برابر با هفده تا بیست آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">