نیمی از پوشاک تولید ایران با برندهای ترکیه فروخته می شود
چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: بیش از 50 درصد پوشاک ایرانی به اسم کالاهای ترک فروخته میشود.
به گزارش ایسنا، سید مهدی لسانطوسی با اشاره به اهمیت برندسازی و فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی، گفت: در حال حاضر بازار به سمت افزایش تولید پوشاک ایرانی با کیفیت خوب پیش میرود.
او ادامه داد: در گذشته بیش از 50 درصد پوشاک مصرفی در داخل وارداتی بود که در حال حاضر این میزان به کمتر از 30 درصد کاهش یافته است.
لسانطوسی بر کیفیتسازی کالاهای داخلی تاکید کرد و گفت: تولید با کیفیت داخلی منجر به صادرات میشود که این امر خود برای کشور بسیار مفید خواهد بود.
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد با بیان اینکه در حال حاضر بازار پوشاک ایران ظرفیت این را دارد که تولیداتی بهتر از پوشاک ترکیه داشته باشد گفت: این امر مستلزم حمایت دولت و خصوصیسازی و فرهنگسازی است.
او گفت: در حال حاضر بسیاری از کالاهای تولید شده در داخل بسیار باکیفیتتر از کالاهای خارجی است اما به دلیل اینکه هزینههای صرف شده برای تهران بالاست با برند کشورهای خارجی به فروش میرسد که این امر اهمیت فرهنگسازی در برند را الزامی جلوه میدهد.
لسانطوسی در خصوص خصوصیسازی بازار پوشاک گفت: باید به سمت خصوصیسازی و ایجاد بازار رقابتی پیش برویم و اجازه دهیم که بازار قیمتها را مشخص کند.
به گزارش ایسنا، سید مهدی لسانطوسی با اشاره به اهمیت برندسازی و فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی، گفت: در حال حاضر بازار به سمت افزایش تولید پوشاک ایرانی با کیفیت خوب پیش میرود.
او ادامه داد: در گذشته بیش از 50 درصد پوشاک مصرفی در داخل وارداتی بود که در حال حاضر این میزان به کمتر از 30 درصد کاهش یافته است.
لسانطوسی بر کیفیتسازی کالاهای داخلی تاکید کرد و گفت: تولید با کیفیت داخلی منجر به صادرات میشود که این امر خود برای کشور بسیار مفید خواهد بود.
رئیس اتحادیه پوشاک مشهد با بیان اینکه در حال حاضر بازار پوشاک ایران ظرفیت این را دارد که تولیداتی بهتر از پوشاک ترکیه داشته باشد گفت: این امر مستلزم حمایت دولت و خصوصیسازی و فرهنگسازی است.
او گفت: در حال حاضر بسیاری از کالاهای تولید شده در داخل بسیار باکیفیتتر از کالاهای خارجی است اما به دلیل اینکه هزینههای صرف شده برای تهران بالاست با برند کشورهای خارجی به فروش میرسد که این امر اهمیت فرهنگسازی در برند را الزامی جلوه میدهد.
لسانطوسی در خصوص خصوصیسازی بازار پوشاک گفت: باید به سمت خصوصیسازی و ایجاد بازار رقابتی پیش برویم و اجازه دهیم که بازار قیمتها را مشخص کند.
۹۳/۰۸/۱۴
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.