ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

تکرار تجربه دبی در ترکیه

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین :  رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات فروش زمین و ساختمان در کشورهای همسایه ، گفت:سرمایه گذاران به هیچ وجه فریب تبلیغات شبکه های ماهواره ای و افرادی که به شکل های گوناگون قصد سوء استفاده دارند را نخورند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات رسانه های بیگانه در زمینه فروش ملک و ساختمان درترکیه گفت: درپشت پرده این تبلیغات سوء استفاده مادی و تقویت تهاجم فرهنگی وجود دارد و رسانه های خارجی قصد دارند تا سرمایه گذاران ایرانی را تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار بدهند.

نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی کشورها ازاین طریق سرمایه های انباشته وفراوانی به خود اختصاص می دهند و از آنجا که ایرانیان به مقررات کشورهای خارجی آشنا نیستند در صورت متضرر شدن امکان پیگیری حقوقی و قضایی ندارند.

وی افزود:به دلیل عدم رعایت  سازو کار های مناسب، مشورت و کسب اطلاع از سفارت ایران نمی توانند آن طور که شاید و باید مورد حمایت و پشتیابانی وزارت امورخارجه قرار بگیرند. توصیه می شود سرمایه گذاران به هیچ وجه فریب تبلیغات رسانه های بیگانه و افرادی که به شکل های گوناگون قصد سوء استفاده دارند را نخورند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: درگذشته شاهد بودیم در بسیاری از کشورها نظیر امارات، سرمایه گذران ایرانی با مشکلات عدیده ای همچون کلاهبرداری و عدم تحویل ملک روبرو بودند .هاشمی ضمن انتقاد به سیاست های متغییر دولت دربخش ساختمان اظهار داشت: سرمایه های انباشته دراختیار بخشی از طبقات مردم وجود دارد که می خواهند درجایی سرمایه گذاری کنند که سود داشته باشد بنابراین تبلیغات رسانه های ماهواره ای جذابیت پیدا می کند.

مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم بسترهای سرمایه گذاری با یک سود منطقی در کشور فراهم و اطلاع رسانی شود و سیاست ها در این بخش تبیین شود.



۹۳/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">