ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ˈترکیه آنلاین: احمد داود اوغلوˈ نخست وزیر ترکیه گفت: برای جلوگیری از قتل عام پناهجویان در عراق و سوریه، ترکیه مرزهای خود با دو کشور یاد شده را نخواهد بست.



به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری حریت، داود اوغلو در جمع خبرنگاران با عنوان این مطلب افزود: اگر مرزها خود با عراق و سوریه را ببندیم، پناهجویان جایی برای پناه گرفتن نخواهند داشت و ممکن است، قتل عام شوند.

نخست وزیر ترکیه بدون اشاره به حمایت این کشور از گروه های تروریستی در عراق و سوریه اضافه کرد: (با آغاز بحران سوریه) صدها هزار پناهجو از این کشور وارد ترکیه شده و اقامت گزیده اند.

وی درخصوص نقش احتمالی ترکیه در مقابله با گروهک تروریستی داعش نیز، گفت: در مبارزه با گروه داعش به همکاری های اطلاعاتی با کشورهای غربی ادامه می دهیم.

داود اوغلو همچنین با انتقاد از خبرهای رسانه های غربی درباره پیوستن هزاران نفر از شهروندان ترکیه ای به گروهک تروریستی داعش، اظهار داشت: سازمان های اطلاعاتی برخی کشورهای غربی که رسانه هایشان این قبیل خبرها را منتشر می کنند به خوبی این موضوع را می دانند که شمار شهروندان کشورهای غربی که به گروه داعش پیوسته اند از شمار شهروندان ترکیه بیشتر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">