ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه صعود کرد، ایران حذف شد

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ
تیم ملی بسکتبال ترکیه، نایب قهرمان جهان در سال 2010، به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بسکتبال مردان راه یافت.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، تیم ملی ترکیه در آخرین بازی در مرحله گروهی خود توانست جمهوری دومنیکن را به نتیجه 77 بر 64 شکست دهد و در نهایت با کسب سه پیروزی و دو شکست به مرحله بعدی رقابت ها راه یابد.
تیم ملی ترکیه در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم استرالیا برود.

اما تیم ملی کشورمان با کسب 4 شکست و یک پیروزی نتوانست به مرحله یک هشتم راه یابد.

ملی پوشان در دو بازی اول خود رقابت سختی را با اسپانیای میزبان و برزیل مدعی داشتند. دیدار با اسپانیا در دیدار افتتاحیه برگزار شد و این تیم که نایب قهرمان المپیک 2012 لندن محسوب می‌شود در یک بازی کاملا برتر پیروزی را از آن خود کرد.

کمتر از 24 ساعت رقابت سخت با برزیل برگزار شد. تیم ملی کشورمان پیش از جام جهانی  در دیدار دوستانه با 40 امتیاز اختلاف نتیجه را واگذار کرده بود و در این رقابت‌ها با وجود برتری در کوارتر اول در پایان با 29 امتیاز اختلاف نتیجه را واگذار کرد.
ازی سوم مقابل صربستان بود. در این دیدار کوارتر اول و دوم را ملی پوشان کشورمان به خوبی باز کردند مسابقه پایاپای دنبال شد، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و صرب‌ها با 13 امتیاز اختلاف برنده بازی شدند. رقابتی که حامد حدادی پس از آن در صحبت‌هایش فقط حسرت شکست را می‌خورد.

در ادامه کار همان طور که از قبل هم پیش بینی می‌شد، مقابل مصر برنده شدیم آن هم با 15 امتیاز اختلاف. این بازی نخستین پیروزی کشومان در این جام بود تا ملی پوشان کشورمان با روحیه به مصاف فرانسه بروند.


آخرین دیدار تیم ملی ایران در جام هفدهم هم مقابل فرانسه برگزار شد. ملی پوشان امید زیادی به پیروزی در این بازی داشتند. نبود چند بازیکن حاضر در لیگ NBA در تیم فرانسه امیدها را برای برد زیاد کرده بود. این بازی هم برگزار شد و بلندقامتان ایران با وجود انجام بازی پایاپای و تلاش فراوان در نهایت نتیجه را واگذار کردند تا به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند.


۹۳/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">