ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

همسر رئیس جمهور سابق ترکیه از بی احترامی اطرافیان اردوغان نسبت همسرش انتقاد کرد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت حریت همسر عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه که دوره ریاست جمهوری وی رو به پایان است روز چهارشنبه به شدت به منتقدان همسر خود حمله کرد و گفت عبدالله در دوره حضور در قدرت آماج دروغ پردازی و بی احترامی قرار گرفت.
عبدالله گل در دوره ریاست جمهوری خود به عنوان فردی شناخته می شد که کلمات خود را با دقت فراوان انتخاب می کرد ولی خیرالنساء همسر وی روز سه شنبه در جریان مراسم تودیع چنین احتیاطی را کنار گذاشت.
خیرالنساء گل از زمان به قدرت رسیدن همسر خود به این مقام در سال 2007 میلادی به عنوان شخصیتی کم حرف و ساکت شناخته شده است که هموار کنار وی حضور دارد.
وی در اظهاراتی که در رسانه های ترکیه منتشر شد گفت‌:«ما دیده ایم که آنها چه گفته اند و چه نوشته اند. من همه چیز را می دانم. عبدالله گل برای اینکه من ناراحت نشوم، اینترنت را می بست و خبرها را از من دور نگه می داشت. وی در معرض انواع دروغ ها و بی احترامی ها قرار گرفته است.»
انتظار می رود با آغاز دوره ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نخست وزیر کنونی ترکیه در 28 اوت، عبدالله گل در عالم سیاست به حاشیه رانده شود.
این دو نفر زمانی به عنوان دوستانی نزدیک در نظر گرفته می شدند ولی در ماه های اخیر، مشکلاتی میان دو طرف پدیدار شده است. نویسندگان طرفدار گل از هجمه تبلیغاتی علیه وی انتقاد کرده اند.
روزنامه حریت گزارش داد همسر رئیس جمهور ضمن انتقاد از عبدالقادر سِلوی از ستون نویسان روزنامه ینی شفق که طرفدار دولت است گفت:«من از دست شما بسیار ناراحت هستم.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از استانبول، وی همچنین از نماینده یکی از شبکه های تلویزیونی طرفدار اردوغان که تلاش می کرد با رئیس جمهور عکس بگیرد انتقاد کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">