ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

غارت گردشگران در بودروم

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: گردشگران در برخی شهرهای ترکیه باید مبلغی تا ۱۰ برابر بیشتر از استاندارد را برای صرف شام هزینه کنند.

Marmara Bodrum Beach


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از حریت،  محمود کوکادان، رئیس اتاق بازرگانی بادروم، یکی از شهرهای گردشگری ترکیه، اعلام کرده است صاحبان رستوران ها و کافه ها در بادروم سعی دارند تا طی یک تابستان ثروتمند شوند و در حال حاضر قیمت غذا در این شهر بسیار بالاتر از میزان استاندارد است.

گردشگران برای خرید دو بطری آب معدنی باید مبلغ هنگفت 30 لیر ترکیه معادل 15 دلار را پرداخت کنند که بسیار بالاتر از حد استاندارد است.

از سوی دیگر و بنا به اعلام این مقام ترک، این اقدام فروشندگان شهرهای گردشگری ترکیه، بزرگ ترین غارت جهان است و باعث فراری شدن گردشگران و عدم سفر مجدد آنها به ترکیه خواهد شد.

یک گردشگر انگلیسی که در بادروم حضور داشته است اعلام کرد، تنها برای صرف شام خود، همسر و سه فرندش بالغ بر 1850 لیر معادل 850 دلار هزینه کرده است و برای خرید بستنی برای همین تعداد بیش از 91 دلار هزینه کرده است که در مقایسه با گرانترین رستوران‌های لندن در انگلیس نیز هزینه بیشتری بوده است.

۹۳/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">