ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:  روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که ترکیه برای نیروهای اسرائیلی در اثنای جنگ علیه نوار غزه کمک غذایی فرستاده است.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد که مواد غذایی که نیروهای رژیم صهیونیستی در آغاز جنگ در نوار غزه از آن‌ها استفاده می‌کردند از ترکیه وارد شده بود که شامل مواد غذایی، آب معدنی و آب گازی می‌شد و بطری آب‌هایی که نیروهای اسرائیلی از آن‌ها استفاده می‌کردند در ترکیه بسته‌بندی شده بودند.

این روزنامه به نقل از برخی سربازان اسرائیلی که در جنگ نوار غزه شرکت کرده بودند، نوشت: زمانی که قوطی‌های مواد غذایی و بطری‌های آب را دیدیم که در ترکیه بسته‌بندی شده بود، کاملا غافلگیر شدیم.

روزنامه یدیعوت نوشت: به رغم انتقاد شدید رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه از حملات اسرائیل به نوار غزه، اما آنکارا به نوعی از نیروهای اسرائیلی در اثنای این جنگ حمایت کرده است.

۹۳/۰۵/۲۸

نظرات  (۱)

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۵۰ القدس لنا، والحق لنا، النصر لنا
فرض بر صحت مطالب یدیعوب با 4 تا بطری اب که معلوم نیست از چه طریقی و بدست کی رفته اسراییل شد دلیل حمایت ترکیه از اسراییل ؟ ولی کمک های میلیون دلاری ترکیه به شاخه نظامی حماس حساب نیست!!!
ترکیه عملا در 12 سال گذشته غالبا به جای تنش لفظی و تهدید علنی شیوه عملی رو برای فشار بر اسراییل در نظر گرفته از بزرگ ترین حامی مالی حماس بودن تا کشتی مرمره و اجلاس داووس و ...
اگه واقعا ترکیه دوست اسراییل بود سران اسراییل از رای نیاوردن حزب اسلام گرای اردوغان در دور اول انقدر ذوق زده نمیشدند البته در دور دوم بحمدالله جشن اشغال گران بدل به عزا شد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">