ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

تحریم، روسیه را دست به دامان ترکیه میکند!

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ
ترکیه آنلاین: با منع واردات محصولات غذایی آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها به روسیه انتظار می رود ترکیه مواد غذایی بیشتری به این کشور صادر کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه روز چهارشنبه به نقل از وزارت کشاورزی ترکیه گزارش داد از آنجا که روسیه در پی تحریم کالاهای واراداتی از آمریکا و اروپا، به دنبال تامین کننده جایگزین مواد غذایی به ویژه میوه و سبزیجات است بنابراین ترکیه از این اوضاع سود خواهد برد.
دولت روسیه روز چهارشنبه در مقابله با تحریمهای اعمال شده غرب علیه این کشور، ممنوعیت ورود محصولات غذایی از کشورهای نروژ، کانادا، استرالیا، آمریکا و اتحادیه اروپا را برای مدت یک سال اعلام کرد. این ممنوعیت واردات میوه، پنیر، ماهی، گوشت گاو و مرغ، میوه، سبزیجات و شیر و فراورده های لبنی را شامل می شود.
نیکلای فئودورف وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرد روسیه قصد دارد واردات مواد غذایی از جمله میوه و سبزیجات را از ترکیه افزایش دهد. به گفته وی واردات مواد غذایی از ترکیه به افزایش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور منجر خواهد شد.
۹۳/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">