ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هزینه های دولت برای فوتبال نتوانسته است سطح کیفی این رشته ورزشی را افزایش دهد.



به گزارش ایرنا، خداداد عزیزی روز جمعه در برنامه مناظره با بیان این مطلب افزود : هم اکنون هزینه فوتبال در حدود 1000 تا 1200 میلیارد تومان در سال است که 800 تا 900 میلیارد تومان آن از طریق دولت به باشگاه ها تزریق می شود.

وی با بیان این که هدف دولت از ترزیق نقدینگی به فوتبال، ارتقای سطح کیفی این رشته ورزشی است، اظهار داشت : 40 سال است که فوتبال ایران نتوانسته است در سطح آسیا به مقام قهرمانی دست یابد و سطح کیفی لیگ برتر نیز هر سال کاهش می یابد.

سرمربی سابق تیم ابومسلم خراسان گفت: انتصاب مدیران عامل باشگاه ها یکی دیگر از مشکلات فوتبال است که باعث ورود دلالان و پول بی حساب و کتاب به این رشته ورزشی شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی هم برای جلب اعتماد هواداران، بازیکنانی که ارزش 500 میلیون تومان داشتند با ˈترکاندن بمب ˈ و با پرداخت دو میلیارد تومان به تیم خود آوردند که این امر منجر به افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان شد.

وی گفت که دولت می تواند به افراد مورد اعتماد خود، بودجه ای را بپردازد تا آنان بتوانند در یک دوره زمانی مشخص، باشگاه های فوتبال ایران را همانند ترکیه به درآمدزایی برسانند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">