ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

سماجت آقا علاءالدین نتیجه داد !

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ
طی ماه های گذشته خبرهایی مبنی بر سماجت یک شهروند ترک در مقابل خواسته های یک شرکت ساختمانی منتشر شده بود. اصل ماجرا از این قرار بود که یک شرکت ساختمانی به منظور ساخت یک پروژه عظیم، تمامی خانه های محله فیکیر تپه واقع در شمال استانبول را خریداری کرد اما یکی از مالکین حاضر به فروش خانه خود نشد و این پروژه 21 ماه برای جلب رضایت وی معطل ماند.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت حریت، آقای علاء الدین دمیرل، صاحب تنها خانه باقی مانده از محله فیکیر تپه، بلاخره با شرکت ساختمانی کنار آمد و حاضر به فروش زمینش شد.

سماجت 21 ماهه آقا علاءالدین نتیجه خوبی برای وی داشت. وی با این شرط با فروش و تخریب خانه اش موافقت کرد که در قبال آن 5 آپارتمان 90 متری به وی تحویل دهند.

شرکت ساختمانی هم حاضر شد تا با شرط آقا علاءالدین کنار بیاید تا به وقفه 21 ماهه در ساخت پروژه عظیم ساختمانی اش پایان دهد.

 مساحت کل این محله 30 هزار متر مربع است که شرکت ساختمانی مذکور از چهار سال گذشته به خرید منازل و گود برداری آن اقدام نموده است.

۹۳/۰۵/۱۵

نظرات  (۱)

کارش حرف نداشته!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">