ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

واکنش افخم به شنود از سفارت ایران در ترکیه

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست هفتگی خود نسبت به شنود از سفارت ایران در ترکیه موضعگیری کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره شنود از سفارت ایران در ترکیه، همزمانی آن با اخباری مبنی بر جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران و مصر و اینکه وزارت امور خارجه درباره امنیت سفارتخانه ها چه اقداماتی انجام خواهد داد، گفت: این موضوع استراق سمع به طور کلی همواره در حوزه های این چنینی مطرح بوده، تدابیری هم داشته است.

وی ادامه داد: اخبار و گزارش هایی منتشر شده و نگرانی‌های جدی در جامعه بین الملل در این باره مطرح شده است، شنود مکالمات مقامات عالی‌رتبه کشورها مطرح شده و پیش‌نویس قطعنامه نیز برای محکوم کردن و تنظیم راهکارها برای مقابله از سوی کشورهای مختلف پیش‌بینی شده است.

افخم گفت: علاوه بر تدابیر معمول، این موضوع را با حساسیت های بیشتر مورد توجه قرار داده‌ایم، اکنون نیز نه تنها در ایران بلکه در باقی کشورها این موضوع مطرح است و به اعمال برخی محدودیت ها و بکار بردن روش های فنی برای مقابله تاکید می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">