ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

راز ملاقات اردوغان با تروریست بین المللی افشا شد

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: روزنامه جمهوریت ترکیه فاش کرد: نخست وزیر ترکیه مخفیانه با یاسین القاضی تروریست سعودی برای اجرای اهداف تروریستی در سوریه دیدار می کند. یاسین القاضی متهم به حمایت مالی از سازمان القاعده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از الاخباریه سوریه، یاسین القاضی تروریستی تبعه عربستان سعودی است و پس از حوادث یازدهم سپتامبر لیستهای بین المللی سیاه که شخصیتهای تروریستی در آنها درج می شود نام وی را به عنوان حامیان تروریستها به ویژه حامی نیروهای سازمان القاعده ثبت کرده است .

جان دوندار نویسنده روزنامه ترکیه در روزنامه جمهوریت ترکیه نوشت: اردوغان روابط خاصی با یاسین قاضی دارد.دوندار فاش کرد: منابع  امنیتی ترکیه مدارک و سندهایی ارائه داده اند که طی آن نخست وزیر ترکیه چندین بار ورود یاسن القاضی سعودی را به ترکیه تسهیل کرده و بیش از دوازده بار مخفیانه با وی دیدار داشته است .



 این در حالی است که در زمانی که ورود یاسین القاضی به ترکیه طبق دستور نخست وزیری ممنوع بوده ، وی هفت دیدار در ساختمان نخست وزیری ترکیه با اردوغان داشته است.

روزنامه جمهوریت ترکیه همچنین فاش کرد: گزارشهای صوتی و ویدیویی نشان می دهد توافقها و طرحهای زیادی بین دو طرف به امضا رسیده است . همچنین یاسین القاضی با هاکان فیدان رئیس سرویسهای اطلاعاتی ترکیه و شهردار استانبول و فرزند اردوغان نیز دیدار داشته است.

این در حالی است که پلیس ترکیه و پلیس بین الملل وی را تحت پیگرد قانونی قرار داده اند.


نظرات  (۱)

صبح تا شب ادعاهای اینجوری تو ترکیه مطرح میشه ولی بیشتر جنبه ی انتخاباتی داره.
در ضمن بهتره اخبار موثق و با دلیل و مدرک ارائه بشه..سوالی که مطرحه اینه که چطور اردوغان با اقلیم کردستان و داعش به صورت همزمان میتونه همکاری داشته باشه در حالی که دشمنی این دو انکار ناپذیره.
پاسخ:
این خبر منبع داره. روزنامه جمهوریت استانبول این خبر رو منتشر کرده. وب سایت روتا هم اون رو باز نشر کرده. البته تو این خبر ، منبع  الاخبار سوره ذکر شده.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">