ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

فروش قرآن 20 میلیون تومانی توسط ترکها

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ
ترکیه آنلاین: مدیرغرفه ایزمت ترکیه از ارائه و فروش قرآن20 میلیون تومانی از سوی این انتشاراتی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

اردلان نودهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارداشت : این قرآن به خط کوفی و از نخستین قرآن های خطی جهان اسلام است که در سال 2007 ، 500 نسخه از روی آن اسکن شد و توسط این انتشارات به چاپ رسید.

وی به ویژگی های این قرآن اشاره کرد و گفت: جلد این قرآن از جنس چرم طبیعی و برگ های آن از پوست طبیعی است و در قطع بزرگ به چاپ رسیده که توسط عثمان بن عفان جمع آوری شده است.

نودهی همچنین به دیگر قرآن های ارائه شده در این غرفه اشاره کرد و گفت: قرآن نوشته احمد قره حصاری از دیگر آثار این غرفه است. تهذیب هر صفحه این قرآن با صفحات دیگر متفاوت بوده و این قرآن در دو خط ثلث و نسخ با قاب چرب تهیه شده است.

وی گفت: همچنین قرآن نوشته حسین کتلو با دور کاری طلاکوب 18 عیار با برگه های طرح گلاسه مات و طرح دار به قیمت 2 میلیون و پانصد هزار تومان از دیگر آثار این انتشارات است.

وی با اشاره به اینکه در این غرفه قرآن هایی از قیمت 24 هزار تومان تا 20 میلیون تومان ارائه شده است، افزود : قرآن خط ابراهیم سلطان چاپ شهر مشهد در این غرفه ارائه شده است که اصل این قرآن در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 31 تیرماه جاری از ساعت 18 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی است


۹۳/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">