ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: ˈابراهیم آیهانˈ نماینده شهر ˈشانلی عرفاˈ ترکیه از حزب مخالف ˈدمکراسی خلقˈ در مجلس این کشور فاش کرد که عوامل گروه تروریستی ˈداعشˈ این شهر را به عنوان قرارگاه مرکز فرماندهی خود تبدیل کرده است .




به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری ˈان.تی.ویˈ ترکیه، آیهان همچنین گفت: در منطقه ˈقبانیˈ در حومه شهر ˈحلبˈ سوریه حملات سنگینی علیه کردهای منطقه صورت می گیرد و باندهای وابسته به تروریستهای داعش، جنایات هولناکی در این منطقه مرتکب می شوند.

او با ادعای اینکه تروریستهای داعش از سوی کشورهای مشخصی در منطقه و در راس آن ترکیه مورد حمایت قرار دارد، افزود: شهر شانلی عرفا به صورت کانون حمایت ها از تروریستهای داعش درآمده است.

این نماینده مجلس ترکیه تصریح کرد که در شهر شانلی عرفا شاهد حضور عوامل داعش هستیم. تروریستها از این شهر به عنوان سکویی برای انتقال تکفیری ها به سوریه و عراق استفاده می کنند .

وی ادعا کرد که فعالیتهای تروریستهای داعش در شهر شانلی عرفا با مسوولیت حزب حاکم ˈعدالت و توسعه ˈ ترکیه و مقابل چشمان آن ها صورت می گیرد.

ارتش ترکیه در صورت اصابت تصادفی گلوله از سوی سوریه به نقاط مرزی این کشور بلافاصله واکنش نشان می دهد، در حالیکه در مقابل تحرکات تروریستها و خطراتی که آنها برای شهروندان ترکیه ایجاد می کنند، واکنشی نشان نمی دهد.

همزمان شبکه خبری ˈسی.ان.ان.ترکˈ از درگیری گروهی از تظاهر کنندگان در شهر مرزی ˈنسیبینˈ با نیروی پلیس ترکیه خبر داد.

تظاهر کنندگان که تعداد آنها صدها نفر گزارش شده، قصد داشتند علیه فعالیتهای تروریستهای داعش به سوی مرز ترکیه با سوریه راهپیمایی کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">