ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: صلاح الدین دمیرتاشˈ نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رهبر حزب ˈدمکراتیک خلقˈ گفت: اقدامات اسراییل علیه فلسطینیان درغزه، ˈلگه ننگیˈ در تاریخ بشریت است.




به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، وی در سخنانی در استانبول ضمن تقبیح حملات اسراییل علیه فلسطینیان افزود: اسراییل بدون درنظرگیری ارزشهای انسانی در مقابل چشم جهانیان به قتل عام فسطینیان ادامه می دهد و این نیز لگه ننگی در تاریخ انسانیت است.

دمیرتاش با اشاره به شهادت دستکم 200 فلسطینی در طول یک هفته گذشته ، گفت: هر کس که به ارزشهای انسانی احترام می گذارد و وجدان خود را از دست نداده در هر کجای جهان که باشد، باید صدای خود نسبت به این قتل عامها را بلند کند و اسراییل باید در کوتاهترین زمان این حملات به غزه را متوقف کند.

حزب دمکراتیک خلق ها با 30 نماینده که بخش عمده آنان را نمایندگان مناطق کردنشین ترکیه تشکیل می دهند، دمیرتاش رهبر این حزب را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه دهم آگوست برگزار خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">