ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

برخی از رسانه های ترکیه مدعی شدند دولت ترکیه قایق بادبانی آتاتورک را به رضا ضراب واگذار کرده اند.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از وب سایت روتا برخی از رسانه های ترکیه مدعی شدند قایق بادبانی که هم اکنون در اختیار رضا ضراب بوده و با آن به استانهای آنتالیا و موغلا سفر کرده متعلق به آتاتورک است و دولت ترکیه آن را به رضا ضراب فروخته است.
اما اتاق بازرگانی و بورس ترکیه ضمن تکذیب چنین خبرهایی، اعلام کرده است که همسر ابرو گوندش (رضا ضراب)  قایق بادبانی آتاتورک که جزو میراث فرهنگی ترکیه به شمار می رود را اجاره کرده و به ازای هر هفته، 350 هزار یورو به دولت پرداخت میکند.

رضا ضراب فرزند به یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است که در روز ۱۷ دسامبر سال گذشته، واحد جرایم سازمان یافته پلیس ترکیه، طی عملیاتی رضا ضراب و حدود ٥۰ نفر از افراد مرتبط با وی را دستگیر کرد. رضا ضراب متهم بود که در جریان انتقال یک محموله طلا به ایران، به انتقال غیرقانونی پول از طریق یک بانک متعلق به دولت ترکیه و پرداخت رشوه به نزدیکان مقامات دولتی اقدام کرده است. ولی بعد از مدتی معلق بودن این پرونده، رضا ضراب هم تبرعه شد و از زندان درآمد.

۹۳/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">